|
|
ІНФОРМАЦІЯ
18.07.2018
17 липня поточного року розпочала роботу новосформована Наглядова рада ПАТ «Укрзалізниця». Члени Наглядової ради, що зібралися на своє перше засідання після затвердження оновленого складу Кабінетом міністрів України, розглядають низку установчих питань, що стосуються організації роботи ради.
Під час першого засідання оновленого наглядової ради ПАТ "Укрзалізниця" був обраний його голова - ним став Шевки Аджунер. Заступником голови наглядової ради обрано Даніель Білак, корпоративним секретарем ПАТ "Укрзалізниця" - Мирослав Молнар.
Шевки Аджунер до недавнього часу очолював представництво ЄБРР в Україні. Даніель Білак є директором Офісу по залученню і підтримці інвестицій UkraineInvest.
За новим законодавством на Наглядову раду товариства покладено не тільки контролюючі та регулюючі функції, вона також стає повноцінним органом управління.
14.03.2018
Міністерство інфраструктури України 13 липня оприлюднило для обговорення проект наказу "Про внесення зміни до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів". Даним проектом передбачено здійснити уніфікацію тарифів на перевезення порожніх вагонів незалежно від виду перевезення шляхом застосування єдиного коефіцієнта до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги на рівні, встановленому для вантажів 2-го тарифного класу 2,118.
Як зазначено в повідомленні про оприлюднення зауваження та пропозиції до проекту наказу приймаються протягом місяця, тобто до 13 серпня поточного року.
11.06.2018
ПАТ "Укрзалізниця" на офіційному сайті презентувало помісячний план обсягів перевезень вантажів на 2018 рік.
На сайті компанії також можна ознайомитись про рух коштів від індексації тарифів за період з 31.10.2017 року.
05.06.2018
Євген Кравцов: Старт програми локалізації виробництва локомотивів в Україні в рамках угоди з General Electric – знаковий момент для української залізниці
Сьогодні, 5 червня 2018 року, в рамках проведення форуму UARail & Partners в Одесі компанія GE Transportation і ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» підписали угоду про локалізацію виробництва 30 локомотивів TE33A серії Evolution. Урочиста церемонія підписання пройшла за присутності держсекретаря Міністерства інфраструктури Андрія Галущака. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на своїй сторінці у Фейсбук.
«Для мене особисто – це велика перемога і знаковий момент для української залізниці та всієї галузі. Перші 30 тепловозів TE33A серії Evolution будуть вироблені за участю вітчизняного Крюківського вагонобудівного заводу», – написав у Facebook Євген Кравцов.
Він також додав, що локалізація виробництва сучасних локомотивів на вітчизняних підприємствах навіть для перших зразків була ключовим і принциповим моментом у переговорах з GE. «За українським контрактом, для перших 30 локомотивів локалізація складе 10 %. На фінальних етапах співпраці ця цифра зросте до 40 %», – поінформував керівник Укрзалізниці.
За словами Євгена Кравцова, партія локомотивів, яку поставить General Electric у співпраці з Крюківським вагонобудівним заводом – найбільша в незалежній Україні. У Пенсильванії (CША) вже почалася фінальна стадія виробництва локомотивів для Укрзалізниці. «Наприкінці 2018 року ми отримаємо перші тепловози, що адаптовані до кліматичних умов, екологічні, економні в обслуговуванні і комфортні та безпечні для локомотивних бригад», – зазначив Євген Кравцов.
Наразі General Еlectric продовжує визначати виробничу базу серед вітчизняних підприємств. Також, за словами Євгена Кравцова, планується створення центру для сервісного обслуговування й модернізації робочого парку локомотивів.
Нагадаємо, що в лютому 2018 року підписано договір постачання тепловозів між АТ «Укрексімбанк» та General Electric, договір фінансового лізингу між ПАТ «Укрзалізниця» та АТ «Укрексімбанк» щодо 30 тепловозів виробництва General Electric загальною вартістю не більше 140,4 млн дол. США та рамковий договір між ПАТ «Укрзалізниця» та GE. Рамковий договір передбачає модернізацію 75 локомотивів (150 секцій), постачання 225 нових локомотивів GE серії Evolution до 2027 року, додаткових комплектів для збирання з відвантаженням у наступні 10 років, а також модернізацію наявного рухомого складу та довгострокове технічне обслуговування з метою оновлення та модернізації локомотивного парку.
Довідково
З вересня 2016 року до лютого 2017 року проходила демонстраційна експлуатація вантажного дизельного локомотива ТЕ33А виробництва GE. Локомотив TE33A оснащений 12-циліндровим двигуном GE серії Evolution потужністю 4500 кінських сил, який забезпечує високу продуктивність, більшу універсальність з меншою вартістю життєвого циклу та з підвищеною надійністю при великовантажному транспортуванні. У порівнянні з існуючим українським парком локомотиви TE33A значно зменшать шкідливі викиди, заощадять витрати на паливо, а також суттєво збільшать інтервали між проведенням технічного обслуговування.
В інвентарному локомотивному парку ПАТ «Укрзалізниця» 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100 %, а середній вік 30,98 років при нормативному терміні служби – 20 років.
Джерело сайт ПАТ "Укрзалізниця"
01.06.2018
"Укрзализныця" в 2018 году запланировала беспрецедентные инвестиции - 26 миллиардов гривен
Привлечение долгосрочных инвестиций в железнодорожную отрасль, в частности в обновление подвижного состава и инфраструктуры - основная тема конференции "UZ: Investor Day 2018", которая проходит 30 мая 2018 в Одессе. В этом году в "Укрзализныце" запланированы беспрецедентные инвестиции в развитие отрасли - более 26 млрд грн. Но этого не достаточно, и компания требует дополнительно около $2 млрд. Об этом заявил и.о. председателя правления ПАО "Укрзализныця" Евгений Кравцов.
"Сейчас мы должны наверстывать все, что не было сделано вовремя, поэтому реальная потребность в инвестициях составляет еще около $2 млрд. И для этого нужно найти инструменты для привлечения частного капитала во всех необходимых направлениях. Поэтому мы начинаем системную работу по выработке механизмов привлечения частных инвестиций", - рассказал Е.Кравцов.
По словам Е.Кравцова, "Укрзализныця" готова предложить инвесторам конкретные программы. "Мы хотим предложить бизнесу несколько направлений для инвестиций, которые могут быть интересными. В частности, это инвестиции в тяговый подвижной состав, грузовые вагоны, терминальные и вагонные комплексы. Это основные крупные направления, сотрудничество по которым может принести крупному бизнесу прибыль, а "Укрзализныце" - обновление основных фондов", - отметил руководитель УЗ.
Он также отметил, что приоритет инвестиционной политики, которая сейчас реализуется компанией, - инвестиции в подвижной состав, локомотивы, пассажирские и грузовые вагоны. "Мы начали работать по обновлению парка тепловозов, электровозов. Также в этом году пополним парк грузовых вагонов на 7 тыс. единиц, что является рекордным показателем за последние 8 лет. В частности, уже построено более тысячи вагонов на собственных предприятиях. До конца года будет построено более 3,5 тыс. единиц", - рассказал Е.Кравцов.
В этом году также запланировано приобрести 60 пассажирских вагонов, 2 секции электропоездов, модернизировать 226 пассажирских вагонов и 100 секций электропоездов и др.
Среди крупных инфраструктурных проектов, которые реализуются "Укрзализныцей" - строительство Бескидского тоннеля, который был открыт на прошлой неделе, электрификация участков Потоки - Золотнишине, Ковель - Изов - Госграница, начало электрификации участка Долинская - Николаев, увеличение пропускной способности направления Запорожье - Камыш-Заря - Волноваха - Мариуполь.
Источник: "Транспортный бизнес"
"Укрзализныця" создаст вагонную компанию и привлечет через нее кредит ЕБРР для закупки 7 тыс. вагонов
ПАО "Укрзализныця" планирует создать отдельную вагонную компанию, которая в 2018 и 2019 годах приобретет по 3,5 тыс. вагонов за кредитные средства Европейского банка реконструкции и развития (ЕБРР), сообщил и.о. главы правления Евгений Кравцов на конференции "UZ: Investor Day 2018" в Одессе.
"Этот проект будет реализовываться путем создания специальной вагонной компании, на баланс которой будут переданы грузовые вагоны, приобретенные за кредитные средства", – сообщил он.
На сайте ЕБРР говорится, что этот проект был намечен для одобрения советом директоров 23 мая. Однако в банке агентству сообщили, что рассмотрение этого вопроса перенесено на более поздний срок, и новая дата будет оглашена позднее.
Предполагается, что ЕБРР выделит $150 млн, а общая стоимость проекта оценивается в $240,7 млн. Часть этих средств будет профинансирована самой "Укрзализныцей" и за счет грантов по программам технической кооперации.
В информации банка говорится, что речь идет о закупке около 6,5 тыс. полувагонов при общей потребности компании примерно в 24 тыс. полувагонов.
Е.Кравцов пояснил, что при условии создания отдельной вагонной компании вагоны смогут работать на рынке перевозок как частный парк и зарабатывать значительно больше инвентарного парка.
"Для нас это будут беспрецедентные условия работы, когда мы сможем устанавливать реальные тарифы на перевозку, что позволит говорить об окупаемости подвижного состава и заработок на нем для инвесторов. Этим проектом мы даем сигнал другим потенциальным инвесторам вкладывать средства в проекты "Укрзализныци" и показываем, как на них можно зарабатывать", - рассказал Е.Кравцов.
Он также добавил, что для реализации таких проектов "Укрзализныця" уже ведет переговоры с международными компаниями, которые работают на американском и европейском рынках.
Источник Интерфакс-Украина
03.05.2018
«Укрзализныця» построила первую 1000 грузовых вагонов из 3600 запланированных на 2018 г.
По состоянию на начало мая 2018 г. парк грузовых вагонов «Укрзализныци» увеличился на 1450 полувагонов, из которых тысяча - построены на собственных вагоностроительных заводах ПАО «Укрзализныця» и 450 ед. закуплено у других производителей. Об этом сообщает пресс-центр УЗ .
Среди собственных заводов «Укрзализныци» больше всего полувагонов построил «Панютинский ВРЗ» - 520 ед., «Дарницкий ВРЗ» - 320 ед., «Стрыйский ВРЗ» - 160 ед. Кроме того, в этом году «Укрзализныця» приобрела 450 полувагонов, из которых 250 ед. - производства Крюковского и 200 ед. - Попаснянского заводов.
Всего в Украине в 2018 г. уже построено 3327 грузовых вагонов.
«Укрзализныця» взяла достаточно высокий темп обновления парка грузовых вагонов. Это стало возможным благодаря слаженной работе всех филиалов «Укрзализныци» и компаний, которые поставляют нам комплектующие для строительства вагонов », - прокомментировал в Facebook в. о. председателя правления ПАО «Укрзализныця» Евгений Кравцов.
По словам Е.Кравцова, «Укрзализныця» в полном смысле становится локомотивом экономики Украины, поскольку обеспечивает развитие многих смежных отраслей экономики. По предварительным подсчетам, благодаря реализации программы капитальных инвестиций в этом году в стране дополнительно создано более 1200 рабочих мест.
В общем 2018 г. на собственных мощностях «Укрзализныци» планируется изготовить 3600 полувагонов и приобрести 3450 полувагонов, из которых 3000 - за привлеченные средства. Также планируется обновить 100 фитинговых платформ.
Напомним, в 2017 г. на собственных производственных мощностях «Укрзализныци» построено 2604 полувагона («Дарницкий ВРЗ» - 852 ед., «Панютинский ВРЗ» - 1347 ед., «Стрыйский ВРЗ» - 405 ед.), 50 полувагонов закуплено филиалом «Дарницкий ВРЗ» через систему тендерных процедур в ОДО «Попаснянский ВРЗ»; 65 фитинговых платформ приобретено филиалом «Центр транспортного сервиса «Лиски» у ПАО «Днепровагонмаш» и 2 окатышевоза построил филиал «Панютинский ВРЗ».
Джерело "Транспортний бізнес" www.tbu.com.ua
16.03.2018
15 березня Укрзалізниця провела брифінг із зернотрейдерами та вантажовідправниками з метою налагодження конструктивного діалогу в питаннях організації перевезення зернових вантажів. Укрзалізниця розробила заходи для збільшення обсягів перевезень та покращення економічної ефективності компанії.
За словами директора з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрія Рязанцева, усі статистичні показники впевнено вказують на значне покращення роботи компанії з перевезення зерна: «За минулий рік питома вага перевезень врожаю залізницями зросла з 48 % до 61 %. За 2 місяці цього року перевезли 6,1 млн тонн зернових, що на 1 млн тонн або 16 % більше, ніж за відповідний період минулого року. На 12 % зменшено простій вагонів під навантажувальними операціями. Причому покращення всіх показників вдалося досягти наявним парком».
«Укрзалізниця знаходиться в стані структурних перетворень. Крім виконання основних завдань з перевезень, ми маємо стати економічно ефективною компанію, тому пропонуємо своїм клієнтам заходи з покращення взаємодії та оптимізації свої витрат», - сказав директор компанії з економіки і фінансів.
Серед кроків, спрямованих на покращення перевізного процесу, спеціалісти Укрзалізниці озвучили наступне: проведення комунікацій з автомобільними перевізниками для формування маршрутних відправок, проведення переговорів з представниками портів, елеваторів з метою покращення логістики, тестування перевезень зернових у контейнерах на фітингових платформах, розробка придбання рухомого складу через механізми фінансового лізингу.
Також Укрзалізниця спільно з клієнтами має визначити перелік малозадіяних станцій для їх консервації, щоб зменшувати витрати компанії. «Як показав аналіз, на 54 % наших вантажних станцій припадає 3 % вантажної роботи, з 70 % станцій відбувається відправлення кількох вагонів вантажів на добу, тому ми будемо проводити локалізацію вантажних станцій та укрупнення відправок для зменшення своїх витрат. Саме в цьому аспекті Укрзалізниці важливо почути позицію вантажовласників, щоб найбільш ефективно провести цю роботу», - повідомив директор філії «Центр транспортної логістики» ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Підгородецький.
Укрзалізниця закликає своїх партнерів готуватися до збільшення кількості зернових, яке передбачаються найближчими роками. Як зазначив під час заходу Андрій Рязанцев, незабаром Укрзалізниця запропонує своїм клієнтам переходити до зобов’язуючих річних постанційних планів: «Щоб швидко та якісно перевезти вантажі, ми повинні чітко розуміти, коли і в який кількості рухомий склад знадобиться. Також до перевезення нового врожаю ми змінимо порядок оформлення заявок і залучимо елеватори до перевізного ланцюжка, які будуть підтверджувати наявність зерна до навантаження. Таким чином зможемо зменшити дефіцит рухомого складу».
Зі свого боку представники компаній зернотрейдерів зазначили, що менеджмент Укрзалізниці проводить конструктивний діалог з клієнтами, який дозволив збільшити обсяги перевезень та налагодити ефективну роботу, завдяки чому в Україні зростає валютна виручка від експорту зернових.
Джерело сайт ПАТ "Укрзалізниця"
06.03.2018
Станом на 26 лютого парк вантажних вагонів збільшився на 907 піввагонів, з яких закуплено 400 одиниць, решта – побудовані на власних вагонобудівних заводах ПАТ «Укрзалізниця». Про це повідомляє Залізничний інформаційний портал на своїй сторінці (https://info.uz.ua/).
«Ми вийшли на високий темп оновлення парку вантажних вагонів завдяки злагодженій роботі всіх філій Укрзалізниці. Виробничий ланцюжок працює чітко – від постачання запчастин і організації виробництва до цілком конкретного кінцевого результату. А результат – це 507 піввагонів, що побудували наші заводи. Крім того, у цьому році придбали вже 400 піввагонів, по 200 одиниць виробництва Крюківського та Попаснянського заводів», – прокоментував оновлення парку рухомого складу в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
Серед власних заводів Укрзалізниці найбільше піввагонів збудував Панютинський – 272 од., Дарницький виготовив 150 од., а Стрийський – 85 од.
Загалом 2018 року на власних потужностях Укрзалізниці планується виготовити 3600 піввагонів та придбати 3450 піввагонів, із яких 3 тисячі за залучені кошти. Таким чином, у парку піввагонів з’явиться понад 7 тисяч нових. Також планується оновити 100 фітингових платформ.
Нагадаємо, у 2017 році на власних виробничих потужностях Укрзалізниці побудовано 2604 піввагони («Дарницький ВРЗ» – 852 од., «Панютинський ВРЗ» – 1347 од., «Стрийський ВРЗ» – 405 од.), 50 піввагонів закуплено філією «Дарницький ВРЗ» через систему тендерних процедур у ТДВ «Попаснянський ВРЗ»; 65 фітингових платформ придбано філією «Центр транспортного сервісу «Ліски» у ПАТ «Дніпровагонмаш» та 2 обкотишовози збудувала філія «Панютинський ВРЗ».
<< назад
далі >>
|
|