Українська Написать письмо Добавить в ИЗБРАННОЕ Сделать страницу стартовой
Головна
Членство
Інформація
Нормативні акти
Наші публікації
Контакти
 
 
 
 
 

ІНФОРМАЦІЯ

12.02.2015

     Ігор Бреус: При індексації тарифів ми враховуємо рівень інфляції, ріст цін виробників та фінансові можливості населення.
     Фахівці розглядають можливість у поточному році індексувати тарифи на проїзд залізничним транспортом у поїздах внутрішнього сполучення. Пропонується здійснити індексацію у три етапи – загалом на 21%. Про це під час брифінгу повідомив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення Укрзалізниці Ігор Бреус.
     «Індексація у 21% дозволить лише частково зменшити розрив між собівартістю перевезень, яка збільшується через здорожчання продукції для потреб залізничного транспорту, і тарифами на перевезення у внутрішньому сполученні. Нині тарифи за проїзд у внутрішньому сполученні утричі менші від собівартості перевезень», – зазначив Ігор Бреус.
     Він розповів, що індексувати тарифи пропонується з 1 березня на 6 %, з 1 квітня на 7 % та з 1 травня на 6,5 % з урахуванням інфляції. Індексація стосуватиметься проїзду у всіх категоріях вагонів, окрім вагонів 1 класу поїздів Інтерсіті+. У вагонах 2 класу поїздів Інтерсіті+ (ІС+) тарифи планується підвищити в один етап – з 1 березня на 5,2 %. «Остаточне рішення щодо індексації тарифів ще не прийняте, проект наказу знаходиться на розгляді фахівців», – зауважив Ігор Бреус.
     Він зазначив, що минулого року від здійснення перевезень пасажирів у дальньому сполученні залізнична галузь зазнала 3,1 млрд збитків. Для закупівлі нового рухомого складу щороку необхідно 2,5 млрд грн.
     «Поетапна індексація тарифів дозволить лише частково зменшити перехресне субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних орієнтовно на 414,8 млн грн та частково компенсувати витрати на утримання парку пасажирських вагонів», – підкреслив Ігор Бреус. За його словами, у поточному році перехресне субсидування пасажирських перевезень у дальньому сполученні за рахунок вантажних прогнозується на рівні 5 млрд грн.
     «При індексації тарифів ми враховуємо рівень інфляції, ріст цін виробників та фінансові можливості населення. Навіть в розвинених країнах світу, наприклад Німеччині, Франції тарифи відповідають собівартості перевезень лише на 40%-50%, але у цих країнах діють механізми компенсації з держбюджету витрат перевізнику: чи то на закупівлю рухомого складу за державні кошти, чи то у розвиток інфраструктури. В Україні ж перевізнику не компенсують повністю навіть за перевезення пільговиків, зокрема 2014 року повернуто лише 30% витрачених коштів за їх проїзд у дальньому сполученні», – зауважив Ігор Бреус.
     Джерело: Прес-центр Укрзалізниці

02.02.2015

     З 31 січня 2015 року набрав чинності наказ Міністерства інфраструктури України № 13 від 26.01.2015 «Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги». Текст наказу опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» № 18 за 31 січня.
Відповідно до наказу Мінінфраструктури тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України (внутрішнє, експортне, імпортне сполучення) проіндексовано на 30%, крім вугілля. Тарифи на перевезення вугілля – на 10 %, які у квітні буде проіндексовано ще на 18,2 %.

30.01.2015

     Укрзалізниця розпочала співпрацю зі Світовим банком щодо реалізації соціальних аспектів у ході реформування галузі
     В Укрзалізниці сьогодні підбили підсумки першого тижня роботи місії Світового банку стосовно реалізації ключових соціальних аспектів у ході реформування галузі. Зустріч із консультантами-партнерами провів в.о. генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України Максим Бланк. Світовий банк представили провідний економіст з транспорту М. Бахер Ел-Хіфнави та спеціаліст з транспорту Євген Булах. У обговоренні також взяли участь керівники низки департаментів та управлінь Укрзалізниці.
     Експерти основну увагу зосередили на напрямках роботи щодо реструктуризації сервісу пасажирських перевезень і взаємовідносин із місцевими органами влади, кадрової політики та відомчої медицини, зокрема змін, які мають відбутися у ході реформування залізничного транспорту та врахування досвіду у цих питаннях європейських країн. Як зазначив містер М.Бахер Ел-Хіфнави, орієнтовно у березні представники Світового банку організують для делегації українських фахівців-транспортників і представників неурядових організацій навчальну поїздку до Польщі для консультацій із польськими залізничниками. Попередньо планують провести низку відеоконференцій, одна із них відбулася цього тижня.
     «В усіх країнах світу залізниці отримують державну підтримку, цей досвід корисно поширити в Україні. Активнішу роль у фінансуванні повинні відігравати і органи місцевого самоврядування», – зазначив містер М.Бахер Ел-Хіфнави.
     «Без консультацій, допомоги наших партнерів і держави неможливо зробити якісні зміни. Наразі ми зосереджуємося на пріоритетних напрямках, які мають велике соціальне значення і розраховуємо на підтримку з боку Уряду України та іноземних колег. Ми окреслили фокус спільної діяльності під час процесу реформування. Висновки Світового банку для нас дуже цінні», – зазначив Максим Бланк.

23.01.2015

     Максим Бланк: Укрзалізниця має стати клієнтоорієнтованою, а її працівники – ефективними провайдерами.
     У 2015 році у залізничній галузі здійснюватимуться значні структурні перетворення, зменшуватимуться витрати, у тому числі і на утримання апарату, та припинятиметься непродуктивна діяльність. Про це повідомив в.о. генерального директора Укрзалізниці Максим Бланк під час прес-конференції в ІА «Інтерфакс-Україна». «Укрзалізниця має стати клієнтоорієнтованою, а її працівники – ефективними провайдерами», – зазначив Максим Бланк.
     Роль залізничної галузі для держави, як зазначив Максим Бланк, має змінитися, вона не може і надалі залишатися донором, при цьому не отримуючи дотацій на окремі сегменти, зокрема пасажирські перевезення. «За минулий рік залізниці України сплатили до бюджетів державних цільових фондів 12 млрд грн. податків та обов’язкових платежів і ще близько 8 млрд грн. спрямували на пасажирські перевезення, які субсидуються за рахунок вантажних. Усі пільги мають бути оплачувані державо, яка їх і встановлює. Не повинен вантажовідправник платити за пасажира. Це некоректна політика до Укрзалізниці і вантажовласників. Немає жодної країни світу, де залізниці не отримують дотацій. Механізми дотацій існують скрізь», – зауважив Максим Бланк.
     Він також зазначив, що активи галузі значно занижені: від 10 до 15 разів по різних позиціях, щоб галузь продовжувала залишатися донором держави. «За рахунок амортизації через заниженість активів ми можемо на 14 списаних із парку вагонів придбати лише один. За міжнародними оцінками, це збиткова діяльність», – повідомив Максим Бланк.
     Також у 2015 році продовжуватимуться заходи щодо створення акціонерного товариства «Українська залізниця», але через саботування і судові позови Антимонопольного комітету терміни створення АТ відстають.
     Окрім того, Укрзалізниця значно посилить боротьбу з корупцією у співпраці із правоохоронними органами, які у свою чергу повинні доводити справи до суду.
     Відеокоментар в.о. генерального директора Укрзалізниці Максима Бланка Бланка щодо планів роботи залізничної галузі на 2015 рік можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Oj2Y_cTe_7s.

22.01.2015

     Найголовнішими позитивними результатами роботи залізничної галузі у 2014 році є антикорупційні заходи щодо зменшення закупівельних цін на продукцію та реальний початок реформування залізничного транспорту. Про це на прес-конференції у Києві повідомив в.о. генерального директора Укрзалізниці Максим Бланк.
     Він зазначив, що ціни на продукцію, яку споживає галузь, знижено на 7-8 % від цін 2013 року, а у 2014 році з урахуванням інфляції продукцію для галузі закуповували на 10 – 20% дешевше від запланованого рівня. Також минулого року значно звужене поле для корупції і у сфері страхування.
     Загалом, за словами керівника Укрзалізниці, 2014 рік був вкрай важким як для України в цілому, так і для Укрзалізниці. «Наші певні показники погіршилися, вдалося забезпечити лише показники фінансової стабільності в межах нормальних, показники рентабельності активів», - зазначив Максим Бланк. При цьому було виявлено певні структурні проблеми в Укрзалізниці, зокрема, не достатньо ефективної структури капіталу Укрзалізниці, і над цим галузь працюватиме в наступному році.
     «У цілому фінансовий розрив, з яким зіткнулась Укрзалізниця в 2014 році, склав близько 9 млрд грн., з них близько 8 млрд грн. – це недоотримання від перевезень та додатково ненадходження коштів від запланованих фінансових операцій від позичання». При цьому, за словами Максима Бланка, вдалося приблизно на 8 млрд грн. стабілізувати витратну частину Укрзалізниці, у першу чергу, за рахунок капітальних вкладень, які не були зроблені в 2014 році.
     Максим Бланк також зазначив, що у 2014 році вантажоперевезення зменшилися на 12%. На це вплинули об’єктивні фактори, пов’язані зі складною економічною ситуацією в державі.
     «Тарифи на вантажні перевезення значно запізнилися із підвищенням, були підняті перший раз лише усередині 2014 року, і вже після цього не піднімалися аж до поточного моменту. При цьому девальвація в країні склала майже 100%, що позначилося на одному з найважливіших складових показників собівартості Укрзалізниці – на дизельному паливі. Тому у поточному році теж заплановано підвищити тарифи на перевезення вантажів», – зауважив Максим Бланк.
     Відеокоментар в.о. генерального директора Укрзалізниці Максима Бланка щодо підсумків роботи залізничної галузі за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=oORJCWTRgA4.

17.12.2014

     Незалежну оцінку майна Укрзалізниці проводитиме компанія Deloitte&Touche
     16 грудня 2014 року комітет з конкурсних торгів Укрзалізниці акцептував пропозицію відкритих конкурсних торгів компанії Deloitte&Touche з проведення незалежної оцінки майна Укрзалізниці, як найкращу з усіх запропонованих компаніями-оцінювачами.
     У грудні комітет з конкурсних торгів Укрзалізниці відновив процедуру закупівлі послуг із незалежної оцінки майна Укрзалізниці. Це стало можливим після того, як Київський апеляційний адміністративний суд підтвердив, що рішення АМКУ про відміну конкурсу з проведення незалежної оцінки майна Укрзалізниці є незаконним.
     Загалом комітет з конкурсних торгів Укрзалізниці розглядав пропозиції двох учасників – компаній Deloitte&Touche і Ernst&Yоung. Конкурсну пропозицію третього учасника – компанії Baker Tilli Ukraine було відхилено у зв’язку з невиконанням умов документації конкурсних торгів.
     Таким чином, під час розгляду пропозицій двох учасників було прийнято рішення про акцепт пропозиції конкурсних торгів компанії Deloitte&Touche на суму 15 млн грн., як найбільш вигідної, адже компанія Ernst&Young оцінила вартість своїх послуг у 17 млн грн.
     З повідомленням про акцепт пропозиції конкурсних торгів щодо незалежної оцінки майна Укрзалізниці можна ознайомитися на офіційному загальнодержавному веб-порталі державних закупівель: tender.me.gov.ua.
     Передбачається, що договір з переможцем конкурсних торгів з незалежної оцінки майна – компанією Deloitte&Touche буде укладено 26 грудня 2014 року.
     Довідково:
      З метою формування статутного капіталу ПАТ «Українська залізниця» на початку серпня Укрзалізниця організувала відкритий конкурс на проведення незалежної оцінки майна. Заявки на участь в конкурсі подали такі відомі міжнародні консалтингові компанії, як Deloitte&Touche, Ernst&Young та Baker Tilli Ukraine.
     Розкриття пропозицій конкурсних торгів відбулося 11 серпня 2014 року.
     Джерело:прес-центр Укрзалізниці

10.12.2014

      Коррупция в УЗ: с какими проблемами в работе госмонополиста сталкиваются грузоотправители. Об этом говорится в статье, опубликованной на портале Центра транспортных стратегий (ЦТС).
     Одна из давних проблем железнодорожной отрасли - неэффективное использование парка грузовых вагонов, что заставляет подозревать УЗ в коррупции. Какие вопросы волнуют отправителей и частных операторов и что предстоит сделать новому руководству в секторе грузовых ж/д перевозок.

<< назад   далі >>

Головна | Головна | Членство | Інформація | Нормативні акти | Наші публікації | Контакти