Українська Написать письмо Добавить в ИЗБРАННОЕ Сделать страницу стартовой
Головна
Членство
Інформація
Нормативні акти
Наші публікації
Контакти
 
 
 
 
 

ІНФОРМАЦІЯ

25.07.2015

     Директор з реформування, майнової та правової політики Укрзалізниці Євген Кравцов на засіданні Ради Укрзалізниці 23 липня поінформував присутніх, що в серпні поточного року до Кабінету Міністрів України буде надано проект постанови про затвердження Статуту АТ «Українська залізниця» з визначеним розміром статутного капіталу. Він нагадав, що реєстрація акціонерного товариства запланована на вересень поточного року. Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
     За словами Євгена Кравцова, необхідно змінювати імідж підприємства серед користувачів та в суспільстві, підвищувати конкурентоздатність. Змінюватиметься модель управління, підходи до організації процесів. У новій структурі 11 членів правління АТ «Українська залізниця» матимуть окремі напрямки діяльності, які не дублюватимуться. Напрямки роботи стосуватимуться формування вертикалей зі здійснення вантажних та пасажирських перевезень, вертикалі інфраструктури, що не може бути приватизована, рухомого складу, вертикалі роботи з підприємствами, вертикалей забезпечення, фінансування, управління персоналом, реформування, IT-технологій.
     «На першому етапі роль залізниць і надалі залишатиметься вагомою, а в подальшому вони функціонуватимуть за принципом філій, мають бути націлені на результат, прибутковість і ефективну роботу. Акціонування дозволить збудувати плацдарм, що закладений у нову структуру ринку, і нарешті позбутися старих, ще радянських норм, не йти врозріз з економікою держави», – зауважив Євген Кравцов.

24.07.2015

     Кабінет міністрів України розпорядження № 850-р від 19 серпня затвердив Зведений фінансовий план залізниць України на 2015 рік. Зведений фінансовий план Укрзалізниці оприлюднено на офіційному сайті Укрзалізниці.
     Згідно пояснювальної записки до проекту зведеного фінансового плану залізниць України на 2015 рік у зведеному фінансовому плані залізниць України на 2015 рік доходи заплановано в сумі понад 59,5 млрд грн, що майже на 8,9 млрд грн більше ніж отримано у 2014 році. Однак збиток в 2015 році складе 47,9 млн грн.
     До Державного бюджету та цільових фондів заплановано перераховано 12,1 млрд грн.
     Капітальні інвестиції в 2015 році складають 2,1 млрд грн. На закупівлею товарів, матеріалів, послуг українського виробництва заплановано витратити 89,6%, що дозволить зберегти або створити близько 357 тис. нових робочих місць.
     Капітальні інвестиції будуть спрямовані переважно на:
     - придбання основних засобів – 233,1 млн грн, з них 108,6 млн грн – придбання рухомого складу (тягового та колійного); 124,5 млн грн – придбання інших основних засобів (механізмів та обладнання);
     - модернізацію, модифікацію (добудова дообладнання, реконструкція) основних засобів – понад 1 млрд грн, з них 656 млн грн – модернізацію вантажних, пасажирських вагонів, тягового рухомого складу, колійного та іншого рухомого складу; 221 млн грн – модернізацію колії; 192 млн грн – модернізацію інших основних засобів;
     - капітальне будівництво – майже 584 млн грн, з яких 200 млн грн - будівництво Бескидського тунелю;
     - придбання (створення) нематеріальних активів та придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів – 168,6 млн грн.

23.07.2015

     21 липня 2015 року в Києві відбулася зустріч голови комісії з реорганізації – в.о. генерального директора Укрзалізниці Олександра Завгороднього з представниками німецького державного банку KfW (технічних експертів). Про це повідомляє прес-служба української залізниці.
     На зустрічі йшлося про модернізацію локомотивів та відновлення надійної роботи інфраструктури електропостачання на Сході України. Залізничників цікавлять проекти модернізації тепловозів серії ЧМЕ-3 і 2ТЕ116 та придбання двох тягових підстанцій.
     «Залізниці сьогодні в стані технічного дефолту, це негативно для розвитку, але, з іншого боку, у нас є час для глибокого осмислення нашої технічної політики, щоб максимально ефективно направити фінансові потоки на найважливіші проекти. Залізничники зацікавлені в інвестиційній допомозі, зважаючи на те, що ми починаємо змінювати технічну політику, намагаємося стабілізувати роботу локомотивного парку та активізувати його роботу з економічних показників. Через те, що раніше комплектуючі для ремонту тепловозів надходили з Росії, зараз існують складнощі з постачанням запчастини, отже, працюємо над тим, щоб позбутися цієї залежності та забезпечити ремонти локомотивів на власних потужностях», – розповів Олександр Завгородній. Зокрема, йдеться про інвестиційну програму модернізації десяти тепловозів 2ТЕ116 та двадцяти тепловозів ЧМЕ-3. Термін окупності модернізованих тепловозів ЧМЕ-3 при роботі на найбільш ефективних режимах складає майже 8 років, 2ТЕ116 – майже 6 років. Це зясувалося в ході техніко-економічного аналізу результатів розрахунку вартості життєвих циклів ЧМЕ-3 та 2ТЕ116 до та після їх комплексної модернізації.
     Також на зустрічі йшлося про наступний інвестиційний проект – закупівлю двох пересувних тягових підстанцій. Залізничники планують придбати їх для забезпечення надійного тягового живлення дільниці Ямпіль – Сіверськ – Сіль – Красний Лиман – Слов’янськ, де в результаті бойових дій були пошкоджені пристрої електропостачання.
     Упродовж зустрічі експерти німецького банку отримали вичерпні відповіді на свої запитання. Також найближчим часом заплановано візит представників банку до Дніпропетровського тепловозоремонтного заводу, де передбачено проводити модернізацію тепловозів.
     Зі свого боку, представники Укрзалізниці запевнили експертів, що впродовж місяця залізничники нададуть усі техніко-економічні обґрунтування та детальну калькуляцію проектів.
     Напередодні Верховна Рада ратифікувала меморандум з урядом Німеччини про спільні наміри щодо непов'язаного фінансового кредиту загальним розміром 500 млн євро. За прийняття законопроекту №0048 від 08.07.2015 року проголосувало 266 депутатів за мінімально необхідних 226. Зазначений документ було підписано 1 квітня в Берліні (Німеччина).
     Довідка:
     KfW (Kreditanstalt fur Wiederaufbau – кредитна установа для відбудови) – німецький державний банк розвитку зі штаб-квартирою у Франкфурті-на-Майні, який за дорученням німецького уряду фінансує програми розвитку у всьому світі.
     Сьогодні KfW є третім за величиною банком ФРН (після Deutsche Bank та Commerzbank). 80% його акцій належать Федеральному уряду ФРН, решта 20% – федеральним землям ФРН.
     KfW - З 2002 по 2014 рік близько 270 млн. євро (193 млн. євро коштів з федерального бюджету та близько 76 млн. євро власних коштів KfW) було надано Україні на проекти з розвитку фінансової системи, забезпечення електроенергією, комунального водозабезпечення та водовідведення, соціальної інфраструктури в громадах, а також захисту навколишнього середовища.

22.07.2015

     Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 733-р 22 липня 2015 року Федорка Івана Петровича призначено виконуючим обов’язки начальника державного підприємства «Придніпровська залізниця» до призначення в установленому порядку начальника цього підприємства.
     У зв’язку з переходом на іншу роботу розпорядженням Кабінету Міністрів України № 732-р 22 липня Івана Федорка звільнено з посади заступника генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України.

<< назад   далі >>


Головна | Головна | Членство | Інформація | Нормативні акти | Наші публікації | Контакти