Українська Написать письмо Добавить в ИЗБРАННОЕ Сделать страницу стартовой
Головна
Членство
Інформація
Нормативні акти
Наші публікації
Контакти
 
 
 
 
 

ІНФОРМАЦІЯ

13.04.2016

     13 апреля на официальных сайтах Rail Working Group (http://railworkinggroup.org/) и Unidroit (http://www.unidroit.org/) был опубликован черновик базовых правил Международного регистра для регистрации железнодорожного подвижного состава. Об этом сообщает РЖД-Партнер в разделе: Транспортная политика.
     Сообщается, что этот документ является первым шагом на пути разработки регистра, поэтому он будет доработан с учетом программного обеспечения, которое будет использоваться.
     Напомним, что создание данного регистра предусмотрено Люксембургским железнодорожным протоколом, который, как ожидается, вступит в силу в следующем году. Внедрение документа является стратегически важным для увеличения потока частных инвестиций в сектор и либерализации рынка.
     Так, протокол предусматривает право, позволяющее правительству страны придавать отдельному подвижному составу статус стратегического, а именно систематически используемого в целях осуществления функций публичного значения. Подвижной состав, обладающий таким статусом, имеет иммунитет перед финансирующей организацией, которая в случае нарушения обязательства должником не может воспользоваться правом на обращение взыскания на такое имущество. Вместо этого государство или уполномоченная им организация может согласиться уплатить финансирующей организации ее финансовые расходы, а финансирующая организация, в свою очередь, не будет обращать взыскание на подвижной состав, выступающий обеспечением по договору, оставляя его в пользовании должника.
     Люксембургский протокол был принят в 2007 году по итогам международной конференции, в которой приняли участие представители 42 государств, включая Россию.
     Для регистрации в Международном регистре каждый объект железнодорожного подвижного оборудования должен будет получить собственный уникальный идентификационный номер - в настоящее время основные железнодорожные регистры совместно разрабатывают такую систему, которая могла бы быть использована по всему миру. Предусматривается, что такой идентификационный номер будет отличаться от порядкового номера оборудования, так как последний может изменяться в процессе использования оборудования.

12.04.2016

     На сайті Мінекономіки України оприлюднено презентацію Укрзалізниці "Войцех Балчун кандидат на посаду Голови правління ПАТ "Укрзалізниця".

08.04.2016

     8 квітня 2016 року в Міністерстві інфраструктури відбулося перше засідання наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця» повідомляється на офіційному сайті Мінінфраструктури України. За результатами одностайного голосування її членів було прийнято рішення обрати головою наглядової ради заступника Міністра інфраструктури – керівника апарату Володимира Омеляна.
     В повідомленні йдеться,що у другому питанні порядку денного розглянули умови контрактів, що укладатимуться з членами правління ПАТ «УЗ». Наглядова рада затвердила встановити 6-місячний термін дії першого контракту, протягом якого членам правління товариства не виплачуватимуться доплати, надбавки, премії, заохочувальні виплати за результатами роботи. Зазначені виплати можуть бути передбачені лише у разі продовження строку дії контракту.
     «Для кожного з членів правління будуть визначені ключові показники ефективності (КРІs). Якщо за результатами роботи у ці півроку показники будуть виконуватися, то контракт буде подовжений на наступні 2,5 роки і почнеться нарахування бонусів», - прокоментував Володимир Омелян.
     Він також додав: «Ми встановлюємо ринковий рівень зарплат для керівництва та вимагаємо повної прозорості закупівель, суттєвого підвищення ефективності, персональної відповідальності і наведення порядку в компанії. Якщо протягом 1-3 місяців це не почне відбуватися, відбудуться зміни у керівному складі».
     На завершення учасники прийняли рішення визначитись з кандидатурою корпоративного секретаря наглядової ради до наступного засідання.
     Довідка:
     Склад наглядової ради ПАТ «УЗ» затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 р. № 1239-р зі змінами. До неї увійшли:
          Гвоздєв Юрій Валерійович – директор департаменту державної власності Мінінфраструктури;
          Ковалів Юлія Ігорівна – перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі;
          Міськів Юрій Володимирович – директор департаменту фінансів промисловості Міністерства фінансів;
          Омелян Володимир Володимирович – заступник Міністра інфраструктури - керівник апарату;
          Паракуда Олег Васильович – перший заступник Міністра Кабінету Міністрів України;
          Парфененко Дмитро Миколайович – перший заступник Голови Фонду державного майна;
          Снітко Микола Петрович – заступник Міністра інфраструктури.

06.04.2016

     У 2016 році Укрзалізниця інвестує 5,6 млрд грн в оновлення рухомого складу, повідомляється на офіційному сайті Мінінфраструктури України.
     Консолідований фінансовий план ПАТ «Укрзалізниця» на 2016 рік дозволить реалізувати пріоритетні програми розвитку галузі та зберегти соціальні статті для її працівників. Про це під час презентації журналістам головного фінансового документу ПАТ «Укрзалізниця» на 2016 рік повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
     За його словами, у процесі погодження проекту фінплану з міністерствами, відомствами і представниками бізнесу в кінцевому підсумку обсяг капітальних інвестицій склав майже 11,2 млрд грн, у тому числі 9,5 млрд – це власні кошти Укрзалізниці. Відповідно до цього були відкориговані плани щодо оновлення і ремонту рухомого складу, капітального будівництва.
     Так, пріоритетним напрямком інвестиційної діяльності ПАТ «Укрзалізниця» є оновленнязалізничного рухомого складу. Придбання нового та модернізація наявного парку у 2016 році передбачено на загальну суму 5,6 млрд грн.
     Зокрема, за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій прогнозується придбати 1100-1300 одиниць напіввагонів на суму 875,2 млн грн. Також за рахунок власних коштів планується придбати рухомого складу на загальну суму 1,6 млрд грн., у тому числі 31 пасажирський вагон, 270 вантажних вагонів та 55 одиниць колійної техніки.
     Також планується здійснити модернізацію основних засобів на суму 3577 млн грн., у тому числі модернізацію вантажних, пасажирських вагонів, тягового рухомого складу, колійного та іншого рухомого складу на суму 3023,7 млн грн, зокрема за рахунок власних коштів на суму 2926,3 млн грн.
     «Наразі ми тісно співпрацюємо з ЄБРР і Європейським інвестиційним банком, і сподіваємося, що зможемо залучити кошти на електрифікацію пріоритетних залізничних напрямків, зокрема, дільниці Долинська – Миколаїв», - додав Євген Кравцов.
     За його словами, в цілому, попри скорочення програм модернізації галузі, у фінплані ПАТ «Укрзалізниця» на 2016 рік збережено соціальну складову для працівників галузі, що є надзвичайно важливо.
     «Так, ми скоротили програми капітального будівництва, плани з модернізації по різних господарствах галузі, але ми не проводили скорочення по соціальних статтях», - повідомив Євген Кравцов. При цьому він додав, що у разі стабілізації економічної ситуації в державі загалом і в залізничній галузі зокрема, керівництво компанії працюватиме над переглядом соціальних статей.
      Джерело: сайт Міністерства інфраструктури України

05.04.2016

     На сайте ПАО "Украинские железные дороги" опубликована Специализацию пограничных станций железных дорог Украины на пограничных переходах с железными дорогами третьих стран.
     Источник: сайт ГАЖТ Украины "Укрзализныця" www.uz.gov.ua

03.04.2016

     6–11 червня 2016 р. в Одесі відбудеться VI Міжнародна партнерська конференція EuroTrain «Сучасний рухомий склад: пріоритети, інновації, перспективи». Про це повідомляє співогранізатор заходу залізничне інформаційне агентство «Рухомий склад».
     Метою конференції є вивчення стану рухомого складу й вироблення рекомендацій у науково-дослідному та практичному напрямках щодо вдосконалення будівництва, експлуатації та обслуговування, ремонту й модернізації рухомого складу.
     У конференції приймуть участь керівники Міністерства інфраструктури України, ПАТ «Укрзалізниця», а також залізниць і провідних підприємств залізничної галузі Естонії, Литви, Латвії, Грузії, Швеції, Швейцарії, Чехії, Німеччини, США, Білорусі, Польщі, Угорщини, Росії, Казахстану, Франції та інших країн.
     Основними напрямками роботи конференції будуть:
          1. Розробка та будівництво сучасного залізничного рухомого складу.
          2. Експлуатація й техобслуговування рухомого складу. Реалії та перспективи.
          3. Капітальний ремонт і модернізація як шляхи підтримки надійності й оптимізації оновлення рухомого складу.
          4. Управління рухомим складом у рамках реформування залізничної галузі.
          5. Розвиток систем контролю й технічного діагностування в умовах переходу до експлуатації рухомого складу з урахуванням фактичного технічного стану.
          6. Інноваційні рішення для залізничного рухомого складу: практика, результати впровадження.
          7. Стандартизація та сертифікація на залізничному транспорті.

01.04.2016

     31.03.2016 року в газеті «Урядовий кур'єр» оприлюднено розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 231-р «Про затвердження консолідованого фінансового плану публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” на 2016 рік».
     За повідомленням прес-служби ПАТ "Укрзалізниця" консолідований фінансовий план публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" на 2016 рік створить можливість отримання товариством доходів у розмірі 74411 млн. грн., чистого прибутку у розмірі 96,8 млн. грн., освоєння капітальних інвестицій у розмірі 11193,6 млн. грн. Обсяги сплати поточних податків та обов'язкових платежів до бюджету та державних цільових фондів плануються в розмірі 11601,4 млн. грн. Як зазначено на сайті Кабінету міністрів України затвердження консолідованого фінансового плану публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" на 2016 рік сприятиме стабільному фінансовому стану акціонерного товариства, прогнозуванню його фінансово-господарських показників, спрямуванню коштів на забезпечення потреб діяльності акціонерного товариства та його розвитку, в тому числі оновленню рухомого складу та обслуговування залізничної колії, стабільній та ритмічній роботі української залізниці та транспортній галузі в цілому. Забезпечить своєчасне та якісне здійснення перевезень вантажів і пасажирів, також надання послуг з користування залізничними коліями для забезпечення потреб у визначеному регіоні транспортної мережі.

31.03.2016

     Кабінет Міністрів України провів кадрові зміни в керівниму складі ПАТ "Укрзалізниця".
     Згідно постанови Уряду від 30 березня 2016 р. № 233 змінено склад правління публічного акціонерного товариства "Українська залізниця". Зокрема, з його складу виключено в. о. голови правління Олександра Завгороднього.
     Одночасно розпорядженням від 30 березня 2016 р. № 229-р Кабінет міністрів України припинив повноваження Завгороднього Олександра Вікторовича як члена правління публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” та звільнити його від виконання обов’язків голови правління зазначеного товариства.
     Виконуючим обов’язки голови правління публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” розпорядженням від 30 березня 2016 р. № 230-р Кравцова Євгена Павловича призначено до призначення в установленому порядку голови правління зазначеного товариства.

24.03.2016

     Укрзалізницею оголошено перелік уповноважених осіб, посадовими обов’язками яких передбачено надання дозволів на переадресування відповідно до пункту 2 Правил переадресування вантажів (із змінами, внесеними наказом Міністерства інфраструктури України від 27.05.2013 №319, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13.06.2013 за №952/23484).
     Згідно повідомлення, розміщеного наофіційному сайті ПАТ "Укрзалізниця" дозволи надають:
          - директор ДП «Український транспортно-логістичний центр» – щодо переадресування всіх вантажів у всіх видах сполучення;
          - начальник залізниці, начальник комерційної служби, начальник дирекції залізничних перевезень – щодо переадресування всіх вантажів у межах України (крім призначенням у річкові та морські порти) та на експорт через сухопутні прикордонні переходи (крім до «третіх» країн);
          - начальник станції – щодо переадресування домашніх речей, які перевозяться у вагонах і контейнерах у всіх видах сполучення.
     Більш детальна інформація стосовно прізвищ вищезазначених керівників, адреси місцезнаходження та контактних номерів телефонів розміщена на web-сайтах відповідних структурних підрозділів ПАТ "Укрзалізниця".

23.03.2016

     Интервью члена правления ПАО "Укрзализныця" Евгения Кравцова и начальника департамента реформирования и корпоративного развития ПАО «Укрзализныця» Андрея Буковского "Реформа "Укрзализныци": трудности второго этапа".

22.03.2016

     У структурі ПАТ «Укрзалізниця» рішенням правління створено виокремлений підрозділ – Комплаєнс офіс, підпорядкований безпосередньо правлінню. Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Укрзалізниця".
     За інформацією прес-служби Департамент відповідатиме за ідентифікацію, управління та контроль ризиків відповідності ділової практики. За допомогою нового підрозділу Укрзалізниця боротиметься з усіма можливими проявами корупції та шахрайства серед своїх співробітників та підрядників. Також компанія підтримає зусилля щодо запобігання корупції шляхом впровадження міжнародних стандартів внутрішнього контролю.
     Для роботи над створенням Комплаєнс офісу запрошено міжнародного експерта Карстена Манке (Carsten Mahnke), який є радником міністра інфраструктури. Пан Манке має більш ніж 20-річний досвід роботи в якості юриста-міжнародника, 14 років міжнародного досвіду в сфері консультування державних органів і установ з правових питань та створення інституцій, зокрема щодо запобігання та боротьби з корупцією на високому рівні. Карстен Манке працює та живе в Україні вже понад 2 роки.
     «Новий відділ – Комплаєнс офіс – приділятиме основну увагу запобіганню та боротьбі з корупцією та іншими зловживаннями. В якості першого кроку ми проведемо ретельну оцінку корупційних ризиків у всіх підрозділах ПАТ «Укрзалізниця». На підставі наших досліджень ми розробимо норми й правила, які будуть гарантувати прозорість і зниження корупційних ризиків», — прокоментував Євген Кравцов, член правління ПАТ «Укрзалізниця».
     «При розробці та впровадженні правил відповідності ми не повинні винаходити колесо, ми використаємо регіональні й глобальні стандарти, встановлені такими організаціями, як ООН, ОЕСР, Рада Європи та інші. Але впевнений, що ми будемо також брати до уваги передовий досвід наших колег по всій Європі й за її межами. Крім згаданих стандартів, у центрі нашої уваги буде тісна співпраця з громадянським суспільством. Україні дуже пощастило мати активне, добре поінформоване й вимогливе громадянське суспільство. Я хотів би використати знання та пристрасть активних українців задля сильного партнерства в боротьбі з корупцією. Сьогодні реформування Укрзалізниці є одним з найцікавіших і важливих процесів реструктуризації в світі. Бути частиною цього, безумовно, велика честь і виклик», — зазначив Карстен Манке.
     З огляду на важливість залізниці для всієї економіки країни, заявлена мета Комплаєнс офісу — перетворити «Укрзалізницю» на флагман прозорості та відповідності кращим антикорупційним практикам.
     Джерело: прес-служба ПАТ "Укрзалізниця"

19.03.2016

     18 березня 2016 року під головуванням Голови Комітету з питань транспорту Я. Дубневича за участю членів Комітету відбувся круглий стіл щодо проекту Закону «Про залізничний транспорт».
     У заході взяли участь заступники Міністра інфраструктури України М.Снітко, О.Рейтер, представники профільних департаментів Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку, Антимонопольного комітету України, Фонду держмайна, ПАТ «Укрзалізниця», профспілкових організацій, компанії-члени Американської торгівельної палати, Європейської бізнес асоціації.
     Необхідність проведення круглого столу була продиктована численними зауваженнями до законопроекту, що надійшли від органів влади, підприємств, організацій, зокрема, таких як Головне науково-експертне управління Верховної Ради України, Антимонопольний комітет України, Міністерство юстиції, проект Twinning, ДП «Український науково-дослідний інститут вагонобудування», Американська Торгівельна Палата, Асоціація "Укрвідтранс", Федерація роботодавців транспорту України, профспілкові організації та ін.
     Згідно з висновком Головного науково-експертного управління Верховної Ради України, в цілому, проект є декларативним, не відповідає вимогам щодо правової визначеності, в результаті чого неможливо встановити реальний зміст певних норм Закону.
     Учасники круглого столу обговорили норми проекту щодо визначення поняття «інфраструктура», розмежування залізничного транспорту загального та незагального користування, тарифоутворення, ліцензування та залучення приватних інвестицій у залізничну галузь.
     За результатами обговорення, Мінінфраструктури, ПАТ «Укрзалізниця» погодилися з необхідністю чіткого визначення поняття інфраструктура згідно з Регламентом Комісії (ЄЕС) № 2598/70 від 18 грудня 1970 року, визначення критеріїв розмежування залізничного транспорту загального та незагального користування, після чого можливим буде доопрацювання інших дискусійних питань законопроекту.
     Для доопрацювання положень проекту Закону «Про залізничний транспорт» щодо яких учасники круглого столу висловили зауваження представники Міністерства інфраструктури України та ПАТ «Укрзалізниця» запропонували створити робочу групу та за 1-2 тижні вдосконалити ці норми.
     Джерело: Сайт Комітету з питань транспорту Верховної Ради України

16.03.2016

     Кабінет Міністрів України розпорядженням від 16 березня 2016 р. № 184-р затвердив план дій Кабінету Міністрів України на 2016 рік.
      Як повідомляється на урядовому порталі основа цього плану - 379 дуже конкретних, предметних завдань, які повинен виконати Уряд разом з Парламентом і Президентом. Кожне завдання містить зрозумілі для кожного заходи, відповідальних виконавців, строки виконання та очікувані результати.
     В напрямку "Розвиток інфраструктури" Кабінетом Міністрів України заплановано:
           - створення конкурентного ринку залізничних перевезень;
           - спрощення процедур ліцензування;
           - підвищення рівня безпеки на транспорті;
           - інтеграція до транс’європейської транспортної мережі;
           - утворення конкуренто-спроможного ринку залізничних перевезень;
           - підвищення ефективності діяльності у сфері транспорту.

14.03.2016

     На офіційному сайті Мінінфраструктури оприлюднено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Статуту залізниць України».
     Метою акта є внесення змін до Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.98 № 457 (далі – Статут), у зв’язку з утворенням публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування.
     Як зазначаеться в пояснювальній записці до проекту постанови, актуальність розробленого проекту акта зумовлена запровадженням на залізничному транспорті електронного документообігу у сфері перевезення вантажів, а також здійсненням операцій з обслуговування пасажирів, необхідністю вирішення питань щодо приймання, видачі вантажів, планування перевезень вантажів, заявлення та розгляду претензій тощо.
     Учасники Асоціації "Укрвідтранс" підтримують пропозицію Міністерства інфраструктури України щодо необхідності внесення змін до Статуту Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.98 № 457.
     При цьому, окремі положення проекту містять ряд суттєвих зауважень і потребують доопрацювання. Проект повинен відповідати вимогам діючих законодавчих актів України.
     Зауваження та пропозиції Асоціації «Укрвідтранс» до проекту постанови направлені листом №15 від 13.04.2016 р. до причетних органів виконавчої влади.

12.03.2016

     11 березня 2016 року відбулася зустріч Голови Комітету з питань транспорту Верховної Ради України Ярослава Дубневича, членів Комітету Бориса Козиря, Ігоря Діденко, Володимира Гусака з представниками Робочої групи з питань логістики та транспорту Американської торгівельної палати.
     В ході зустрічі учасники обговорили деякі норми проектів Законів № 3650 «Про залізничний транспорт» та № 2475а «Про внутрішній водний транспорт», а також питання щодо необхідності розробки стратегії розвитку транспорту, яка стане основою реформ у цій галузі.
     Пан Дубневич розповів учасникам зустрічі про проекти законодавчих ініціатив, які знаходяться на розгляді Комітету та презентував своє бачення співпраці з членами Палати.
     Під час зустрічі, Андрій Шкляр, Центр транспортних стратегій поділився презентацією «Галузевий контроль», яка надала інформацію щодо найважливіших проблем з якими стикається бізнес. Юрій Скічко, Директор ТОВ Гермес Трейдінг презентував своє бачення щодо проекту Закону «Про внутрішній водний транспорт».
     Президент Асоціації "Укрвідтранс" Петриченко Наталія та інші представники Палати висловили застереження щодо нечіткого та незрозумілого визначення поняття інфраструктура, залізничний транспорт загального та незагального користування, основних вимог до діяльності користувачів під’їзних колії (в контексті ліцензування, сертифікації), покладення відповідальності за схоронність вантажу виключно на перевізника, необхідності визначення у проекті принципів формування інвестиційних програм та тарифів.
     Голова Комітету з питань транспорту Верховної Ради України відзначив, що Закон України «Про залізничний транспорт» має бути спрямований на імплементацію директив та регламентів ЄС, визначених Угодою про Асоціацію. Однак, до проекту Закону включені не всі необхідні норми європейського законодавства, а дві Директиви: № 2008/57 про інтероперабельність залізниць та № 2007/59 про ліцензування машиністів взагалі не імплементовані у жодній статті проекту Закону. Крім того, проект № 3650 має ряд техніко-юридичних недоліків.
     За результатами зустрічі учасники дійшли згоди щодо необхідності розробки стратегії розвитку транспорту і його окремих галузей та необхідності продовження обговорення проектів Законів в рамках круглих столів, які проводитимуться Комітетом за участі розробників проектів – представників Міністерства інфраструктури України.
     Учасники зустрічі домовилися надіслати свої конкретні пропозиції до проектів Законів, які знаходяться в компетенції Комітету.

02.03.2016

     Мінінфраструктури розмістило на офіційному сайті Звіт про стан виконання плану заходів з виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та Стратегії сталого розвитку «Україна - 2020» у 2015 році, головним виконавцем яких визначено Мінінфраструктури станом на 01.03.2016 року.

26.02.2016

     Мінекономрозвитку та торгівлі на офіційному сайті оприлюднило оголошення про проведення конкурсного відбору на посаду голови правління публічного акціонерного товариства «Українська залізниця».
     Як зазначено в оголошенні: "Комісія при Комітеті з призначення керівників особливих важливих для економіки підприємств з проведення конкурсного відбору на посаду голови правління публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору керівників суб’єктів господарювання державного сектору економіки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2008 № 777, оголошує конкурсний відбір на посаду голови правління публічного акціонерного товариства «Українська залізниця».
     Основні напрями діяльності підприємства: задоволення потреб держави, юридичних і фізичних осіб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях у внутрішньому та міжнародному сполученні, роботах та послугах, що виконує (надає) підприємство, забезпечення ефективного функціонування та розвитку залізничного транспорту, створення умов для підвищення конкуретноспроможності галузі, а також отримання прибутку від провадження підприємницької діяльності.
     В повідомленні зазнаено, що заяви про участь у конкурсному відборі та інші необхідні документи приймаються з 25 лютого 2016 року до 16.00 25 березня 2016 року.
     Згідно оголошення оприлюднення результатів конкурсного відбору: до 29 квітня 2016 року.

25.02.2016

     25.02.2016 року Робоча група Палати з питань логістики та транспорту Американської торгівельної палати в Україні (АСС) провела своє засідання щодо обговорення поточного проекту фінансового плану на 2016 за участі:
     Миколи Снітка, заступника Міністра інфраструктури України;
     Володимира Кулачка, керівника Департаменту економічного аналізу в сфері залізничного транспорту Міністерства інфраструктури України;
     Олександра Завгороднього, в. о. Генерального директора ПАТ «Укрзалізниця»;
     Юрія Меркулова, начальника Головного комерційного управління ПАТ «Укрзалізниця»;
     Олександра Бужора, директора Департаменту економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця».
     Олександр Завгородній ознайомив учасників з деякими показниками проекту фінансового плану, а також із наразі неврегульованими законодавчими питаннями, пов'язаними з земельним податком, акцизом на паливо, створенням Національної комісії з регулювання у сфері транспорту. Пан Завгородній зазначив пріоритети Укрзалізниці з точки зору її капітальних вкладень, а саме модернізацію інфраструктури, модернізацію рухомого складу і ремонт вагонів.
     Співголова Робочої групи з питань транспорту АСС Петриченко Н.В. та інші учасники зустрічі підкреслили ті проблеми, з якими вони стикаються, а саме відсутність відремонтованих критих вагонів і зерновозів. Ще питання, що були озвучені на засіданні були пов'язані з можливістю перегляду капітальних вкладень Укрзалізниці в плані інвестування в ті секції, які, точно ??мають вантажопотік. Електрифікація окремих ділянок, що не зазначені в проекті фінансового плану, була названа серед потенційних ризиків для бізнес-середовища.
     Микола Снітко, подякував учасникам за конструктивний діалог і закликав членів Палати підтримати проекту наказу Міністерства інфраструктури «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України №209-р від 09.04.2012". Пан Снітко також запропонував, запровадити щоквартальні зустрічі для звітування щодо виконання фінансового плану, як тільки його буде затверджено.
     Підсумовуючи зустріч, учасники висловили подяку Міністерству інфраструктури і Укрзалізниці з приводу публікації і публічного обговорення проекту фінансового плану. Учасники також домовилися провести ще одну зустріч з представниками Укрзалізниці щодо проекту фінансового плану і його капітальних вкладень, як тільки представники Укрзалізниці опрацюють та включать пропозиції членів Палати озвучені на зустрічі. Члени Палати підтримали ідею проведення щоквартальних зустрічей і домовилися написати листа на підтримку проекту Наказу Міністерства інфраструктури «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України №209-р від 09.04.2012".

03.02.2016

     3 лютого 2016 року Публічне акціонерне товариство "Українська залізниця" провело презентацію для інвесторів, у рамках якої були обговорені питання щодо обґрунтування та основних умов запропонованого репрофілювання боргу, нової корпоративної структури компанії у результаті реорганізаційних процесів та процедури голосування, структури та очікуваного процесу реалізації репрофілювання боргу.
     Як повідомляє прес-служба Укрзалізниці, у листопаді 2015 року Державна адміністрація залізничного транспорту України, правонаступником якої є Публічне акціонерне товариство "Українська залізниця" (далі – "Компанія") провело переговори з групою кредиторів у складі ICE Canyon LLC, Portland Worldwide Investments Ltd., Promeritum Investment Management LLP та VR Global Partners, L.P., які створили Ad Hoc Комітет.
     Згідно повідомлення переговори відбулися у рамках реалізації програми EFF МВФ в Україні та завершилися домовленістю про основні комерційні умови для репрофілювання облігацій участі у позиці зі строком погашення у 2018 році на суму 500 000 000 доларів США з процентною ставкою 9,5 відсотків, випущених Шортлайн Пі-Ел-Сі.
     Прес-служба повідомила посилання детальних комерційних умов запропонованого репрофілювання: http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/416004/
     Також, у повідомленні сказано, що 19 січня 2016 року Компанія розпочала процедуру отримання згод (consent solicitation), яка дозволяє держателям облігацій проголосувати щодо запропонованого репрофілювання. За умови завершення необхідних сертифікацій документи щодо отримання згоди є доступними для ознайомлення на веб-сайті: http://sites.dfkingltd.com/uz.
     З відео-конференцією можна ознайомитись за посиланням: http://webcast.openbriefing.com/uz_investor_presentation_03-02-2016/

29.01.2016

     Верховна Рада України зареєструвала законопроект "Про державне регулювання у сфері транспорту" (№ 3835 від 28.01.2016).
     Згідно Постанови Верховної Ради України від 3 лютого 2016 року № 974-VIII законопроект включено до розгляду на пленарних засіданнях четвертої сесії Верховної Ради України восьмого скликання.
     14.04.2016 Мінінфрастуктури відкликано законопроект з Верховної Ради України на доопрацювання.

22.01.2016

     На офіційному сайті Міністерство інфраструктури України 22.01.2016 року оприлюднило другу редакцію проекту наказу «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства транспорту зв’язку України», яким передбачається чергове підвищення на 15% вантажних залізничних тарифів та додаткових послуг, пов?язаних з перевезеннями, а також внесення змін до правил застосування тарифів. З повним текстом проекту наказу можна ознайомитись на офоіційному сайті Мінінфраструктури.
     Ознайомившись з другою редакцією проекту наказу, Асоціація «Укрвідтранс» вважає, що Міністерством інфраструктури не враховані численні зауваження суб?єктів господарювання, в тому числі надані Асоціацією «Укрвідтранс» листом №59 від 18.12.2015 року до його попередньої редакції, яку було оприлюднено для публічного обговорення 25.11.2015 року.
     Незважаючи на розпочатий процес реформування залізничної галузі, Міністерство інфраструктури зберігає застарілу систему, яка не стимулює ні власників ні інвесторів, купувати і будувати новий рухомий склад та модернізувати незатребуваний тип вагонів, намагаючись вирішити фінансові проблеми невпинним зростанням тарифів з відсутністю будь-яких варіантів забезпечення прозорого ціноутворення та рівноправних відносин учасників ринку перевезень.
     Асоціація звернула (лист №06 від 28.01.2016 року) увагу причетних органів центральної та виконавчої влади, що проект наказу є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку вантажних залізничних перевезень, а наслідки його введення матимуть негативний ефект на інші галузі економіки України, зокрема, залізничну.
     В листі зазначено, що з метою приведення показників якості та ефективності перевезень у відповідність стандартам Європейського Союзу, Мінінфраструктури України потрібно не підвищувати тарифи, а переглянути умови доступу до державної інфраструктури учасників ринку вантажних залізничних перевезень і внести істотні зміни в тарифну політику. Питання індексації вантажних залізничних тарифів можна розглядати лише в разі, якщо будуть розроблені на державному рівні дострокові заходи, спрямовані на підтримку промислових підприємств у відповідності з вимогами чинного законодавства України.

21.01.2016

     20 січня відповідними розпорядженнями Кабінет міністрів України звільнив від виконання обов’язків очільників «Південно-Західної залізниці» Тягульського В.Г. та «Придніпровської залізниці» Федорка І.П. Також були звільнені начальники «Південної залізниці» Уманець М.Г., «Одеської залізниці» Бойко Г. А. та «Львівської залізниці» Піх Б.П. В розміщених на урядовому порталі розпорядженнях Кабміну від 20.01.2016 № 29-р, № 30-р, № 31-р, № 32-р та № 33-р йдеться, що керівники залізниць були звільнені у зв’язку з переходом на іншу роботу.
     Розпорядженням Кабінету міністрів України № 28-р від 20 січня 2016 р. звільнено з посади заступника генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України Жураківського В.О.
     Як повідомляє прес-служба ПАТ "Укрзалізниця" зазначені кадрові зміни відбулися в рамках процесу реструктуризації залізниці. Окремі юридичні особи, якими були залізниці, стали регіональними філіями, тож керівники п’яти залізниць продовжують роботу в структурі ПАТ «Укрзалізниця».
     Пан Жураківський приступив до роботи в ПАТ «Укрзалізниця» на посаді операційного директора.

19.01.2016

     На офіційному сайті Міністерства інфраструктури України (http://mtu.gov.ua/) оприднено Звіт про повторне відстеження результативності наказу Міністерства інфраструктури України від 18.11.2013 № 931 «Про внесення змін до Інструкції про порядок передачі в оренду вантажних вагонів».
     ПАТ «Укрзалізниця» 13.01.2016 року провела нараду з представниками вантажовласників з питань санкцій введених Російською Федерацією та пошуку альтернативних шляхів перевезення вантажів. Учасники Асоціації "Укрвідтранс" прийняли участь в нараді.
     В обговоренні складної ситуації взяв участь заступник міністра інфраструктури України Микола Снітко. Він повідомив, що остаточно питання щодо тарифів на перевезення альтернативними шляхами буде вирішено під час наради в Баку (Азербайджан), що почнеться 14 січня за участю української, казахстанської, грузинської та азербайджанської залізничних адміністрацій.
     Необхідність розробки альтернативних шляхів виникла у зв’язку з підписанням президентом Російської Федерації Указу №1 від 01.01.2016 «О мерах по обеспечению экономической безопасности и национальных интересов Российской Федерации при осуществлении международных транзитных перевозок грузов с территории Украины на территорию Республики Казахстан через территорию Российской Федерации».
     Начальник департаменту комерційної роботи Юрій Меркулов проінфрмував, що контактні центри в Українському транспортно-логістичному центрі (УТЛЦ) та Центрі транспортного сервісу «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця» почали надавати консультації вантажовласникам з питань санкцій.
     Наразі з питань ціноутворення, умов вантажоперевезень, технічних регламентів, розміщення вантажів, укладення або змін умов договорів на альтернативних маршрутах можна дізнатися за телефонами, які розміщено на офіційному сайті ПАТ "Укрзалізниця".

05.01.2016

     Індексація тарифів на вантажоперевезення залізничним транспортом залежить від погодження причетних міністерств - Міністерства економічного розвитку і торгівлі та Міністерства фінансів. Про це повідомляє прес-служба ПАТ «Українська залізниця».
     "Саме на погодженні у цих міністерствах наразі знаходиться проект наказу Мінінфраструктури щодо індексації тарифів, яку пропонується здійснити в кілька етапів – у середньому за рік на 28,1%," - йдеться в повідомленні.
     В прес-службі повідомляють, що за інформацією департаменту комерційної роботи ПАТ «Укрзалізниці» підвищення тарифів на перевезення вантажів дозволило б покращити сервісне обслуговування вантажовласників за рахунок збільшення капітальних інвестицій, ремонту рухомого складу та інфраструктури залізничного транспорту, модернізації та ремонту колійної техніки, придбання нових вантажних вагонів, ремонту й модернізації локомотивів тощо.
     Згідно повідомлення, діючий рівень тарифів на перевезення хоча й покриває експлуатаційні витрати та витрати на ремонти, але тільки незначна частина коштів направляється на капітальні інвестиції для оновлення основних засобів. Так, за останні три роки спостерігається зменшення капітальних інвестицій на оновлення, реконструкцію та модернізацію основних засобів, що загострює проблему зносу стратегічних об’єктів залізничного інфраструктури й рухомого складу.
     В повідомленні також зазначається, що вплив запропонованих змін тарифів до загального індексу цін виробників промислової продукції складе ^0,23 відсоткових пункти, що відповідає кількісним припущенням, закладеним у прогнозні розрахунки основних макропоказників економічного та соціального розвитку України на 2016 рік. Індекс цін виробників визначено в розмірі 110,4% (у розрахунку грудень до грудня).
     Довідково:
     Проект наказу було оприлюднено Міністерством інфраструктури України для публічного обговорення 25.11.2015 року.

03.01.2016

     В журнале «Транспорт» опубликована статья "Стратегические направления развития транспорта в Украине".

31.12.2015

     Кабмін звільнив Володимира Шульмейстера з посади першого заступника міністра інфраструктури за власним бажанням.
     Про це йдеться в урядовому розпорядженні №1423 від 30 грудня 2015 року.

23.12.2015

     22 грудня 2015 року Американська торгівельна палата в Україні провела Круглий стіл за участі представників бізнесу, громадських асоціації, Міністерства інфраструктури України, Міністерства економічного розвитку України та інших державних органів з метою публічного обговорення проекту Наказу «Про внесення змін до деяких законодавчих актів Міністерства транспорту та зв'язку України щодо залізничного тарифу», опублікованого 25 листопада 2015 року на офіційній сторінці Міністерства інфраструктури України.
     Участь в засіданні прийняли Володимир Шульмейстер, перший заступник Міністра інфраструктури України та Руслан Корж, заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України.
      На зустрічі представники Мінінфраструктури ознайомили присутніх з презентацією "Зміна тарифної політики на вантажні залізничні перевезення в Україні як основа модернізації економіки".
     Учасники наради запропонували створити незалежну Робочу групу з питань тарифної політики для детального вивчення наслідків індексації тарифів на залізничні вантажні перевезення для галузей національної економіки, усунення суперечностей і формування обґрунтованого рішення з врахуванням позиції бізнесу.
     Довідково:
     Надані учасниками наради пропозиції Міністерством інфраструктури не прийняті, Робоча група не створена.

19.12.2015

     В Верховній Раді України зареєстровано проекти законів України:
          - про внесення змін до Закону України «Про перелік об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» (щодо внесення Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» до переліку об'єктів, що не підлягають приватизації) (реєстр. №3582 від 04.12.2015), поданий народним депутатом України Левченком Ю.В.;
          - про внесення зміни до Закону України «Про перелік об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» (реєстр. № 3582-1 від 18.12.2015 р.), поданий Кабінетом Міністрів України.
     Законопроектом №3582 пропонується включити ПАТ «Українська залізниця» до переліку об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації (додаток № 1 до Закону України «Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації»). 07.12.2015 року законопроект направлено на розгляд Комітету з питань економічної політики.
     Законопроектом №3582 -1 пропонується включити ПАТ «Українська залізниця» до переліку об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, але можуть бути корпоратизовані (Додаток № 2 до Закону України «Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації»).
     Згідно Постанови Верховної Ради України від 3 лютого 2016 року № 974-VIII законопроект включено до розгляду на пленарних засіданнях четвертої сесії Верховної Ради України.
     Довідково:
     Законопроект №3582 -1 відкликано 14.04.2016 року.

15.12.2015

     До Верховної Ради України 14.12.2015 Кабінет Міністрів подав в порядку законодавчої ініціативи для розгляду у першочерговому порядку проект Закону України "Про залізничний транспорт" (№ 3650).
     Згідно Постанови Верховної Ради України від 3 лютого 2016 року № 974-VIII законопроект включено до розгляду на пленарних засіданнях четвертої сесії Верховної Ради України.
     Довідково:
     14.04.2016 Мінінфраструктури відкликало законопроект з Верховної Ради України.

<< назад   далі >>


Головна | Головна | Членство | Інформація | Нормативні акти | Наші публікації | Контакти