Українська Написать письмо Добавить в ИЗБРАННОЕ Сделать страницу стартовой
Головна
Інформація
Членство
Наші публікації
Контакти
 
 
 
 
 

ІНФОРМАЦІЯ

11.11.2014

     У січні-жовтні 2014 року залізниці України збільшили ефективність використання локомотивного парку
     Згідно з основними показниками експлуатаційної роботи залізниць України за 10 місяців цього року, у галузі, зокрема, збільшено ефективність використання локомотивного парку, що дозволяє своєчасно та у повному обсязі забезпечувати перевезення пасажирів та вантажів.
     Так, середньодобовий пробіг локомотива склав 505 км, що на 3,7% більше планового завдання та на 1,6% більше показника 2013 року. Крім цього, на 2,4% більше плану та на 2,1% більше минулорічного показника зросла середньодобова продуктивність локомотивів і склала 1458 тис. ткм брутто.
     Експлуатаційний вантажообіг локомотивів у січні-жовтні 2014 року на залізницях України склав 282378,83 млн ткм брутто, що становить 94,6% до плану та 94% до відповідного показника минулого року. При цьому загальний експлуатаційний вантажообіг за 10 місяців склав 171992,10 млн ткм нетто – майже 95% до минулого року, транзитні перевезення – 24582,74 млн ткм (88% до минулорічного показника).
     Середньодобове навантаження вагонів на залізницях склало 14238 вагонів (-10,9% до минулого року) або близько 916 тис. тонн (- 10,5%). Робочий парк вагонів в середньому на добу складав 144393 одиниць (104,4% до плану та 99,7% до минулорічного показника).
     Обіг вантажного вагона становить 8,50 діб – 89,8% до планового завдання та 89,9% до минулого року, зокрема, навантаженого – 3,70 діб (98,6% до плану та 88,9% до минулого року).
     У січні-жовтні 2014 року відправлено 336,5 млн пасажирів, що становить 97,9% до плану та 95,7% до минулого року.
     За 10 місяців 2014 року 100% вантажних поїздів було відправлено за розкладом та 98,8% – за графіком прослідувало. Також за розкладом було відправлено 99,2% пасажирських поїздів, із них за розкладом прослідувало 93,5% поїздів.
     Джерело:прес-центр Укрзалізниці

30.10.2014

     За два місяці цього року Укрзалізниця збудує на власних підприємствах 127 вантажних вагонів
     Упродовж листопада-грудня на підприємствах вагонного господарства Укрзалізниці: ДП «Укрспецвагон» та ДП «Дарницький ВРЗ», за дорученням керівника галузі Бориса Остапюка, планується збудувати 127 вантажних вагонів. Про це 30 жовтня повідомив начальник департаменту вагонного господарства Укрзалізниці Олексій Ткачик під час прес-туру на ДП «Укрспецвагон» на Харківщині. Там відправили у перший рейс новозбудовані за кошти Укрзалізниці 76 піввагонів.
     За словами Олексія Ткачика, до кінця поточного року «Укрспецвагон» виготовить 78 хопер-окатишовозів, а Дарницький завод – 49 піввагонів. Це буде чергова партія вантажних вагонів, які у 2014 році виготовляють вітчизняні виробники для потреб галузі. За 9 місяців 2014 року на підприємстві «Укрспецвагон» побудовано та введено в експлуатацію 61 вагон: 51 піввагон та 10 хопер-окатишовозів.
     Загалом завдяки будівництву нового рухомого складу на власних підприємствах Укрзалізниці її вантажний парк у 2014 році поповнять 165 піввагонів та 94 хопер-окатишовози.
     «Виготовляючи рухомий склад на власних підприємствах, Укрзалізниця не тільки оновлює робочий парк та збільшує доходи від експлуатації зазначених вагонів, але ще й зберігає робочі місця для працівників залізничної галузі», - зазначив начальник департаменту вагонного господарства Укрзалізниці.
     Будівництво піввагонів та хопер-окатишовозів на ДП «Дарницький ВРЗ» та ДП «Стрийський ВРЗ» освоєно з 2004 року, оскільки основною діяльністю цих вагоноремонтних підприємств є планові ремонти вантажних вагонів.
     З метою збільшення доходів та завантаження виробничих потужностей вагоноремонтні заводи у 2014 році побудували рухомий склад і для сторонніх замовників, загалом 166 піввагонів (ДП «Укрспецвагон» - 158 од., ДП «Стрийський ВРЗ» - 8 од.)
     Довідково:
     Робочий парк Укрзалізниці нараховує 32657 піввагонів та 2045 хопер-окатишовозів.
     Джерело:прес-центр Укрзалізниці

12.08.2014

     Укрзалізниця публічно обирає оцінювача активів для формування статутного капіталу акціонерного товариства.
     Укрзалізниця 11 серпня провела перший етап конкурсу оцінки майна та майнових прав Укрзалізниці та підпорядкованих підприємств – розкриття конкурсних пропозицій щодо закупівлі послуг з оцінки активів для формування статутного капіталу ПАТ «Українська залізниця».
     «Сьогоднішня подія в черговий раз свідчить, що процес реформування галузі залізничного транспорту відбувається відкрито, прозоро, публічно і у відповідності до норм діючого законодавства», – зазначили члени конкурсного комітету Укрзалізниці.
     До конкурсного комітету Укрзалізниці надійшли комерційні пропозиції від трьох учасників: ТОВ «Делойт і Туш», ТОВ «Ернст енд Янг», ТОВ «Бейкер Тіллі Україна».
     Оцінювачу необхідно буде оцінити 1,5 млн основних засобів вартістю близько 84 млрд грн., 630 од. об’єктів незавершених капітальних інвестиції на суму близько 6,5 млрд грн., а також близько 9,5 тис. земельних ділянок, загальною площею 48 тис. га. У тому числі підлягають оцінці майно залізниць на території проведення АТО, а також АРК Крим.
     Серед вимог до учасників конкурсу – це наявність документів, які свідчать про наявність освіти оцінювачів. Також необхідно мати досвід у проведенні оцінки не менше 20 тис. об’єктів (основних засобів) в межах одного проекту (договору) у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності, бути членом мережі міжнародних оцінювальних організацій та мати досвід з надання консультаційних послуг підприємств залізничного транспорту в інших країнах світу тощо.
     Переможця конкурсу для проведення незалежної оцінки майна, в тому числі майнових прав, що вносяться до статутного капіталу ПАТ «Українська залізниця», буде відібрано після вивчення конкурсних пропозицій для укладення з ним договору про зазначені послуги, про що буде повідомлено додатково.
     Незалежну оцінку майна, у тому числі майнових прав, має буде проведено не пізніше жовтня поточного року, а до кінця серпня планується завершити інвентаризацію майна підприємств та господарських товариств залізничної галузі.
     Зведений акт оцінки майнового комплексу акціонерного товариства, після рецензії Фондом держмайна, буде представлено на затвердження Уряду.
     Формування майнового комплексу має бути завершено до 1 січня 2015 року. Відбуватиметься поступовий перехід від територіально-функціональної структури управління до вертикально інтегрованої.
     Довідково:
     Робота щодо оцінки майна та майнових прав проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.06.2014 № 200 «Про утворення публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Постановою визначені джерела формування статутного капіталу, затверджено перелік підприємств залізничного транспорту, на базі яких утворюється товариство, визначено заходи з інвентаризації активів, їх незалежної оцінки та формування статутного капіталу товариства.
     Джерело:прес-центр Укрзалізниці

26.06.2014

     На підставі Закону України “Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування” від 2012 року Кабінет Міністрів України постановою №200 від 25 червня 2014 року утворив публічне акціонерне товариство «Українська залізниця», 100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності, на базі Державної адміністрації залізничного транспорту (код згідно з ЄДРПОУ 00034045).

23.06.2014

     Мінінфраструктури України наказом від 23.06.2014 № 270 «Про метрологічну службу Міністерства інфраструктури України» затвердило Положення про метрологічну службу Міністерства інфраструктури України.
     Наказ розроблено відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», з метою координації робіт, пов’язаних із забезпеченням єдності вимірювань та ефективного управління питаннями метрологічної діяльності.
     У зв?язку з набранням чинності цього наказу втратив чинність наказ Міністерства транспорту та зв’язку України від 26 жовтня 2007 року № 971 «Про метрологічну службу Мінтрансзв’язку».

19.06.2014

     Уряд затвердив зведений фінансовий план залізниць України на 2014 рік
     18 червня на засіданні Кабінету Міністрів України затверджено зведений фінансовий план залізниць України на 2014 рік.
     У зведеному фінплані залізниць України на 2014 рік доходи (всього) заплановані в сумі 54,6 млрд. грн.
     Чистий дохід від реалізації планується збільшити на 2,7 млрд. грн. або на 5,4% в порівнянні з фактом 2013 року, що складе 52,7 млрд. грн.
     Чистий прибуток в 2014 році збільшено на 122,8 млн грн. або на 24 % в порівнянні з фактом 2013 року і складе 634,6 млн грн.
     Перерахування до Державного бюджету та цільових фондів становлять 11,8 млрд. грн.
Капітальні інвестиції в 2014 році складають 8,2 млрд. грн., основними напрямками є придбання основних засобів, модернізація та капітальне будівництво.

13.06.2014

     Розпорядженням №549-р Кабінету Міністрів України від 11 червня 2014 року Уманець Микола Григорович призначений на посаду начальника державного підприємства «Південна залізниця».

04.06.2014

     В МІНІНФРАСТРУКТУРИ ВІДБУЛИСЯ ПЕРШІ РОБОЧІ ЗАСІДАННЯ ЕКСПЕРТНИХ ГРУП
     Наприкінці травня відбулися перші робочі засідання експертних груп при Міністерстві інфраструктури України. Експертну раду при Міністерстві інфраструктури України утворено наказом Мінінфраструктури України від 25.06.2014 №282.
     За підсумками засідань визначені керівники груп та їхні завдання.
     Так, при Мінінфраструктури працюватимуть експертні групи з питань:
          - Реформування галузі авіаційного транспорту;
          - Розвиток концесійного законодавства України;
          - Реформування сфери поштового зв’язку;
          - Реформування галузі залізничного транспорту;
          - Реформування сфери дорожнього господарства та наземного (авто) транспорту;
          - Реформування галузі морського та річкового транспорту;
          - Удосконалення тарифної політики на транспорті.
     Робочі групи збиратимуться для обговорення спільних рішень та визначення завдань не рідше, ніж двічі на місяць. Решту часу робота відбуватиметься в дистанційному режимі. Групи відкриті до співпраці з новими експертами.
     Нагадаємо, Радником Міністра інфраструктури по роботі з експертними групами на громадських засадах 11 квітня 2014 року призначено Козія Романа Богдановича. Серед завдань експертних груп - розробка концепцій змін та вдосконалення функціонування галузей транспорту та поштового зв’язку.
     Контактна інформація:
     Козій Роман Богданович
     Тел. (044) 351-40-01
     Електронна адреса: roman.koziy.mininf@gmail.com
      Джерело: сайт МІністерства інфраструктури України

03.06.2014

     Кабмин уволил начальников Приднепровской и Южной железных дорог
     Своими постановлениями правительство уволило руководителей двух железных дорог.
     Кабинет министров Украины уволил Игоря Гладких с должности начальника Приднепровской железной дороги, а также Александра Филатова - с должности начальника Южной железной дороги. Об этом говорится в распоряжениях правительства №515-р и №514-р от 27 мая 2014 года.
     Игорь Гладких занимал должность начальника Приднепровской железной дороги с ноября 2012 года, до этого он занимал должность заместителя генерального директора "Укрзализныци". Александр Филатов занимал должность начальника Южной железной дороги с ноября 2012 года.

30.05.2014

     Тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України буде проіндексовано на 12,5 %.
     Влітку 2014 року планується здійснити індексацію залізничних вантажних тарифів (на перевезення у внутрішньому сполученні, експортних, імпортних) на 12,5 %, що у середньому за рік складатиме 6,2 %. За ініціативи Укрзалізниці підготовлено проект наказу Мінінфраструктури «Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги». Проект розміщено на офіційному сайті Міністерства у розділі «Регуляторна діяльність» для публічного обговорення. Після його погодження з іншими міністерствами та відомствами, державної реєстрації та офіційного опублікування нові тарифи почнуть діяти.
     Проектом наказу також передбачено усунути диспропорцію в діючих вантажних тарифах на перевезення зерна залізничним транспортом, зокрема пропонується встановити єдиний коефіцієнт до тарифів під час перевезення зернових вантажів залізничним транспортом незалежно від виду сполучення. Це дозволить збільшити тарифи на перевезення зернових вантажів у внутрішньому сполученні.
     Проведення індексації тарифів на перевезення вантажів необхідне для часткової стабілізації фінансового становища галузі, у тому числі – для підтримання в робочому стані рухомого складу і забезпечення безпеки руху, що потребує значних витрат, оскільки зношеність основних фондів залізничної галузі становить майже 90 %.
     До того ж за рахунок прибутку від вантажних перевезень здійснюється перехресне субсидування пасажирських перевезень, що у 2014 році прогнозується на рівні 7,4 млрд грн.

22.05.2014

     В ДП "Укрзалізниця" відбулися кадрові зміни.
     Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 р. № 437-р призначено Зародова Олександра Олександровича заступником генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України. Раніше Олександр Зародов працював заступником начальника Донецької залізниці.
     Наказом Генерального директора Укрзалізниці №245/ос від 21.05.2014 р. першим заступником начальника Одеської залізниці призначено Олександра Володимировича Зарубу.
     Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 р. №497-р Фрунзу Віктора Костянтиновича призначено начальником ДП «Одеської залізниці».

<< назад   далі >>


Головна | Членство | Інформація | Нормативні акти | Наші публікації | Контакти