Українська Написать письмо Добавить в ИЗБРАННОЕ Сделать страницу стартовой
Головна
Інформація
Членство
Наші публікації
Контакти
 
 
 
 
 

ІНФОРМАЦІЯ

16.05.2014

     У січні-квітні 2014 року Укрзалізниця перевезла майже 137 млн тонн вантажів.
     Залізниці України за 4 місяці поточного року перевезли 136,8 млн тонн вантажів, що майже на рівні аналогічного періоду 2013 року (137,3 млн тонн або 99,7%). У внутрішньому сполученні перевезено 66,2 млн тонн, імпортні перевезення становлять 10,6 млн тонн, експортні – понад 48 млн тонн, транзитні – майже 11,9 млн тонн.

Найменування показників Січень-квітень 2014 рік Січень-квітень 2013 рік % до 2013 року
Перевезено, млн тонн 136,8 137,3 П99,7
Транзит 11,9 12,5 95,2
Імпорт 10,6 11,0 96,7
Експорт 48,1 44,8 107,4
Внутрішні 66,2 69 95,9
     Тенденція зростання спостерігається в експортних перевезеннях – впродовж 4 місяців вивезено вантажів на 7,4% більше ніж у січні-квітні 2013 року. Збільшення відбулося за рахунок кам’яного вугілля (на 58%), нафти та нафтопродуктів (на 87,3%), руди залізної і марганцевої (на 3,8%), чорних металів (10,1%), лісових вантажів (на 15,5%), зерна та зернових вантажів (на 34,6%).
     Обсяги перевезень транзитних вантажів у січні-квітні зменшилися – на 4,8% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Впали обсяги перевезень кам’яного вугілля, руди, кольорових металів, лісу, хімічних і мінеральних добрив, хімікатів, металобрухту, машин та устаткування, солі. Трохи збільшилися обсяги нафти та нафтопродуктів (на 5%), чорних металів (на 9,3%), автомобілів (на 6,5%), зерна та зернових вантажів (на 184,5%), коксу (на 53,8%), цементу (на 79%).
     Імпортних вантажів ввезено в Україну залізничним транспортом 10,6 млн тонн (у січні-квітні 2013 р. – 11 млн тонн) – зменшення на 3,3%. Проте є вантажі, обсяги перевезень яких залишаються сталими або зростають – це нафта та нафтопродукти (зростання на 12,6%), руда залізна і марганцева (на 10,7%), кольорові метали та вироби з них (на 21%), зерно та зернові (на 66,3%), мінбудматеріали (на 13,8%).
     У внутрішньому сполученні збільшилися перевезення кам’яного вугілля (на 1,2%), лісових вантажів (на 9,9%), хімікатів (на 9%), цементу (на 12,2%).
Джерело: ПРЕС-СЛУЖБА ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

15.05.2014

     7 травня 2014 року в Астані ( Казахстан ) глави залізничних адміністрацій держав-учасниць СНД підписали підсумковий протокол 60 - го засідання Ради по залізничному транспорту
     Рішенням 60 - го засідання Ради по залізничному транспорту затверджено план формування вантажних поїздів у міжнародному сполученні , узгоджені напрямки вагонопотоків , кількість вантажних поїздів , їх вага і довжина по міждержавних стикових пунктах. Всього до нього включено 324 розкладу вантажних поїздів міжнародного сполучення.
     При визначенні розмірів вантажного руху враховувався зростання або зниження обсягів перевезень вантажів , а також фактично виконаний обмін вантажними поїздами.
     Крім того , радою узгоджені плани формування вагонів з контейнерами у міжнародному сполученні та перелік міжнародних контейнерних , контейнеро - контрейлерних і прискорених вантажних поїздів на 2014/2015 роки.
     Новий графік руху і план формування поїздів буде введено в дію з 0 годин 00 хвилин московського часом 1 червня 2014.
     Наступне засідання Ради із залізничного транспорту держав - учасниць Співдружності пройде восени 2014 року в Баку ( Азербайджан).

15.04.2014

     Генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк поставив перед залізничниками першочергові завдання зі збільшення обсягів вантажообігу, підвищення якості послуг та організації інтерактивного спілкування з клієнтами залізниць. Про це стало відомо під час спільної наради фахівців головного комерційного управління Укрзалізниці з операторами, експедиторами, вантажовласниками та іншими учасниками перевізного процесу. На зустрічі також були представлені нові принципи роботи в організації перевезень вантажів залізничним транспортом.
     Наразі головне, йшлося на нараді, максимально сприятливо організувати перевезення вантажів на всіх стадіях: і на етапі замовлення вагонів, і під час перевезення, і при видачі вантажів безпосередньо одержувачу.
     «Перед залізничниками поставлено завдання максимально спростити укладання договорів із клієнтами, уникаючи при цьому всіляких бюрократичних перепон. Необхідно виходити напряму на вантажовласників, минаючі посередників. Слід також зазначити, що стоїть питання уніфікації договору, не прив’язуючись до типу рухомого складу», – повідомив начальник головного комерційного управління Юрій Меркулов.
     З метою уніфікації договорів залізничники розробляють єдину форму для різних видів вантажного рухомого складу, що знаходиться на балансі підприємств Укрзалізниці.
     Крім того, нині розробляється нова система контролю якості послуг, що надаються залізничним транспортом. Поки що точиться дискусія – на якій платформі це буде реалізовано. Або це буде контакт-центр Укрзалізниці, або офіційний сайт Укрзалізниці, або, взагалі, реалізовано через АС «Клієнт УЗ».
     «Важливо, аби клієнт мав змогу в режимі on-line контролювати всі етапи перевізного процесу. Тобто інтерактивна система повинна охопити всі рівні – починаючи від начальників станції й закінчуючи головним управлінням. Сподіваюся, що вже в найближчій перспективі ми представимо цей інструмент нашим клієнтам», – анонсував Юрій Меркулов.
     Під час наради також стало відомо про зміни в роботі ДП «Український транспортно-логістичний центр» (ДП «УТЛЦ»). Зокрема, питання планування та оперативного управління вантажних перевезень будуть передані в головне управління перевезень. Питання, пов’язані з укладанням договорів щодо здійснення транзитних перевезень, а також розробка логістичних схем, підготовка тарифних пропозицій та пропозицій щодо удосконалення нормативно-правової бази – все це буде організовано в головному комерційному управлінні.
     «У ДП «УТЛЦ» буде сконцентрована робота щодо управління рухомим парком та проведення розрахунків за вантажні перевезення, розширення додаткового сервісу шляхом реалізації концепції «єдиного вікна», а також подальшого розвитку поліпшення якості обслуговування клієнтури за допомогою Контакт-центру Укрзалізниці», – зазначив Юрій Меркулов.
     Раніше повідомлялося, що 20 січня було відкрито контакт-центр Укрзалізниці з організації перевезень вантажів, який покликаний надавати інформаційну підтримку вантажовласникам та експедиторам під час організації вантажних перевезень.
     джерело: ПРЕС-СЛУЖБА ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

13.04.2014

     Кабінет Міністрів України постановою від 23 березня 2014 р. № 94 реорганізував Міністерство промислової політики шляхом приєднання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі.
     Головою комісії з реорганізації Міністерства промислової політики затверджено першого заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі Максюту Анатолія Аркадійовича.

04.04.2014

     Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2014 року № 292-р генеральним директором Державної адміністрації залізничного транспорту України призначено Бориса Остапюка.
     Нагадаємо, що 23 березня Кабінет Міністрів України звільнив Сергія Болоболіна з посади генерального директора ”Укрзалізниці”, яку від обіймав з січня 2013 року.

02.03.2014

     Верховна Рада України сформувала склад Кабінету Міністрів України постановою від 27.02.2014 № 802-VII , яку оприлюднено 01.03.2014 року в газеті "Голос України" №39.

26.02.2014

     Державна адміністрація залізничного транспорту України "Укрзалізниця" листом №ЦЗМ-12/358 від 25.02.2014 оприлюднила інформацію щодо правильності нарахування провізних платежів за повернення порожніх вагонів з-під вивантаження вантажів, на перевезення яких встановлені ставки у доларах США з урахуванням повернення порожніх вагонів.

21.01.2014

     20 січня урочисто відкрито контакт-центр Укрзалізниці з організації перевезень вантажів. Завдяки новому сервісу, створеному на базі ДП «Український транспортно-логістичний центр», клієнти зможуть отримувати повну інформацію стосовно організації перевезень вантажів в одному місці.
     У відкритті контакт-центру взяли участь перший заступник генерального директора Укрзалізниці Віталій Жураківський, директор ДП «Український транспортно-логістичний центр» Володимир Іващук, експедитори, оператори та вантажовласники.
     Як зазначив перший заступник генерального директора Укрзалізниці, основною метою створення контакт-центру є удосконалення надання послуг користувачам транспортною інфраструктурою. Зокрема, завдяки контакт-центру здійснюватиметься переорієнтація технології взаємодії із замовником послуг на режим он-лайн спілкування з оперативним вирішенням проблемних питань безпосередньо під час звернення.
     «Будь-який користувач транспортною інфраструктурою отримає тут необхідну інформацію стосовно вантажних перевезень. Ми розраховуємо удосконалити якість обслуговування різних учасників ринку вантажоперевезень», – зазначив Віталій Жураківський.
     За словами директора ДП «Український транспортно-логістичний центр» В.Іващука створення в структурі ДП «УТЛЦ» контакт-центру Укрзалізниці, який покликаний надавати інформаційну підтримку вантажовласникам та експедиторам під час організації вантажних перевезень, – це відправний пункт проекту з формування національного логістичного координатора.
     «На першому етапі контакт-центр зосередить свою роботу на взаємодії з вантажовідправниками та операторами, а в перспективі він стане координатором усього логістичного ланцюга, який забезпечуватиме взаємозв’язок з різними організаціями, відомствами та міністерствами», – розповів В. Іващук.
     За його словами, контакт-центр Укрзалізниці є інструментом вирішення проблемних питань, які виникають під час перевезення вантажів, шляхом взаємодії з усіма структурними підрозділами Укрзалізниці та іншими організаціями і установами, які беруть участь в організації перевезення вантажів. «Технологію роботи контакт-центру побудовано на постійному нарощуванні сервісних функцій завдяки розширенню зв’язків із контрагентами (експедиторами, автоперевізниками, судноплавними компаніями тощо)», – зазначив В. Іващук.
     Він розповів, що на початковому етапі контакт-центр виконуватиме функції з прийому звернень від користувачів послуг, їх обробки, систематизації та організації зворотного зв’язку для вирішення питань, інформування клієнтів щодо стану будь-якого етапу перевезення від підписання договору до остаточного розрахунку, а також надання іншої довідкової інформації в режимі он-лайн.
     Звернення приймаються на багатоканальний телефон контакт-центру за номером +38 (044) 222-02-12 (залізничний: 5-22-22), факсом +38 (044) 309-79-15 (залізничний: 5-79-15) або на e-mail info_cargo@uz.gov.ua та info_cargo@utlc-uz.com.ua. Окрім того, відповіді на найбільш актуальні запитання можна отримати на офіційному web-сайті ДП «УТЛЦ».
     Для довідки:
     Структурний підрозділ Державної адміністрації залізничного транспорту України Державне підприємство «Український транспортно-логістичний центр» (ДП «УТЛЦ») розпочав свою діяльність 16 грудня 2011 року. Основним видом діяльності підприємства є організація перевезень вантажів територією України у вагонах державних та приватних власників, реалізація маркетингової стратегії і тарифної політики Укрзалізниці; проведення договірної роботи зі споживачами транспортних послуг; організація інформаційного супроводу перевезень; організація перевезень вантажів залізничним транспортом при взаємодії з іншими видами транспорту.      За два роки роботи центру у вагонах, якими оперує ДП «УТЛЦ», було перевезено більше 270 млн. тонн вантажів, із них – 3,3% – в імпортному сполученні, 21,4% – в експортному, 74,7% – в межах України та 0,6% – у транзитному сполученні. За цей період укладено 1905 договорів про надання послуг з організації перевезень.
     джерело: ПРЕС-СЛУЖБА ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

30.12.2013

     В соответствии с пунктом 1 Статьи 7 Договора о Едином транзитном тарифе (ЕТТ) Комитет ОСЖД, как депозитарий Договора о ЕТТ письмом №III-063/Z/13 от 19.11.2013г. информирует о новых таблицах транзитных расстояний железных дорог Украины в ЕТТ, на основании уведомления Укрзализныци за № ЦЗМ-12/1979 от 13.11.2013 г. Новые таблицы транзитных расстояний УЗ вводятся в действие с 1 января 2014 года и вносятся в ЕТТ как изменение под номером 51.

23.12.2013

     19 грудня 2013 р. підписано Угоду про співробітництво між Міністерством промислової політики України та об’єднаннями, асоціаціями підприємств гірничо-металургійного комплексу України, зокрема:
          Асоціація «Укрвідтранс»;
          Асоціація «Укррудпром»;
          Асоціація «Укрвогнетрив»;
          Українська асоціація вторинних металів;
          Українська науково-промислова асоціація «Укркокс»;
          Українська асоціація виробників феросплавів та іншої електрометалургійної продукції «УкрФА»;
          Об’єднання підприємств «Металургпром»;
          Об’єднання підприємств «Укртрубопром»;
          Об’єднання метизних заводів України «Укрметиз».
     Угоду підписано на безоплатній основі з метою подальшого поглиблення, зміцнення та розширення економічного і науково-технічного співробітництва у галузі гірничо-металургійного комплексу, усвідомлюючи важливість ефективного використання економічних, виробничих, фінансових, інтелектуальних та інших можливостей центральних органів виконавчої влади і галузевих об’єднань і асоціацій підприємств гірничо-металургійного комплексу.

20.12.2013

     Міністерство юстиції України 17.12.2013 зареєструвало спільний наказ Міністерства інфраструктури України та Міністерства доходів № 1006/782 від 10.12.2013 „Про затвердження Порядку використання електронних накладних УМВС (СМГС), ЦІМ/УМВС (ЦИМ/СМГС, CIM/SMGS), ЦІМ (СІМ) для декларування товарів, що не є підакцизними”. Порядок регламентує використання накладної УМВС (СМГС), або накладної ЦІМ/УМВС (ЦИМ/СМГС, CIM/SMGS), або накладної ЦІМ (CIM) у вигляді електронних документів замість митної декларації для декларування товарів, крім товарів, переміщення яких здійснюється за умови обов’язкового надання органу доходів і зборів забезпечення сплати митних платежів в митному режимі транзиту на залізничному транспорті України.
     Наказ набирає чинності через 60 днів з дня його офіційного опублікування.
     Державній адміністрації залізничного транспорту України і Департаменту розвитку ІТ, електронних сервісів та обліку платників Міністерства доходів і зборів України протягом 55 днів з дня офіційного опублікування цього наказу необхідно доопрацювати програмно-інформаційні комплекси Укрзалізниці та Міндоходів України під формати передачі даних, що використовуються при електронному декларуванні.
     Наказ готуєються до опублікування у Бюлетені "Офіційний вісник України" № 1 (08.01.2014). Введення в дію відбудеться не раніше 08 березня 2014 року.

<< назад  

далі >>


Головна | Членство | Інформація | Нормативні акти | Наші публікації | Контакти