Українська Написать письмо Добавить в ИЗБРАННОЕ Сделать страницу стартовой
Головна
Членство
Інформація
Нормативні акти
Наші публікації
Контакти
 
 
 
 
 

ІНФОРМАЦІЯ

12.12.2015

     Міністерством інфраструктури, на виконання вимог статті 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», прийнято наказ від 11.12.2015 № 521 Про затвердження Плану підготовки проектів регуляторних актів у Міністерстві інфраструктури України на 2016 рік". З повним текстом наказу від 11.12.2015 № 521 можна ознайомитись на офіційному сайті Міністерства інфраструктури (http://mtu.gov.ua/).
     Міністерством інфраструктури України в 2016 році запланована підготовка проектів регуляторних актів, пов’язаних з залізничними вантажними перевезеннями:

Назва проекту регуляторного акта Обґрунтування необхідності прийняття регуляторного акта Термін підготовки проекту регуляторного акта Центральні органи виконавчої влади, структурні підрозділи, що розроблятимуть регуляторний акт
Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил рівноправного доступу до інфраструктури залізничного транспорту» Плани імплементації законодавства Європейського Союзу з питань розвитку залізничного транспорту, схвалені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1148-р ІV квартал Укрзалізниця, Департамент державної політики в галузі залізничного транспорту Мінінфраструктури
Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Статуту залізничного транспорту» (нова редакція) Державна цільова програма реформування залізничного транспорту на 2010-2014 роки, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2009 № 1390, із змінами відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 № 1106 Плани імплементації законодавства Європейського Союзу з питань розвитку залізничного транспорту, схвалені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1148-р ІV квартал Укрзалізниця, Департамент державної політики в галузі залізничного транспорту Мінінфраструктури
Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Державне агентство залізничного транспорту» Державна цільова програма реформування залізничного транспорту на 2010-2014 роки, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2009 № 1390 (із змінами)/ Плани імплементації законодавства Європейського Союзу з питань розвитку залізничного транспорту, схвалені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1148-р ІV квартал Департамент державної політики в галузі залізничного транспорту Мінінфраструктури
Проект наказу Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Порядку рівноправного доступу до інфраструктури залізничного транспорту» Плани імплементації законодавства Європейського Союзу з питань розвитку залізничного транспорту, схвалені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1148-р ІV квартал Укрзалізниця, Департамент державної політики в галузі залізничного транспорту Мінінфраструктури
Проект Закону України «Про забезпечення безпеки на транспорті, об’єктах дорожнього господарства та поштового зв’язку» Забезпечення зменшення ризику вчинення актів незаконного втручання на транспорті, об’єктах дорожнього господарства та поштового зв’язку до граничнодопустимого рівня, а також забезпечення захисту пасажирів та інших осіб, які перебувають на цих об’єктах у випадку їх вчинення протягом року Департамент безпеки на транспорті Мінінфраструктури

02.12.2015

     1 грудня 2015 року, свою господарську діяльність розпочинає нова компанія – Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця», державна реєстрація якої відбулася 21 жовтня 2015 року. Це важливий етап реформування залізничної галузі, який виведе її на новий рівень розвитку та надання клієнтам послуг і сервісу європейської якості.
     З початком господарської діяльності ПАТ «Укрзалізниця» поступово відійде в минуле попередній інститут управління галуззю – Державна адміністрація залізничного транспорту. Передбачається, що у нову компанію будуть переведені співробітники структурних підрозділів і підприємств Укрзалізниці.
     Також змінять свій статус понад 40 підприємств, які раніше були окремими юридичними особами, тепер вони стануть філіями компанії і працюватимуть у структурі ПАТ «Укрзалізниця». При цьому залізниці України стануть регіональними філіями. Регіональна структура українських залізниць перебудовуватиметься у вертикально інтегровану. Крім того, нова організаційно-правова форма господарювання дозволить перейти від територіального принципу формування залізничного бізнесу до національного. Зокрема, дозволить за функціональною ознакою створити кілька компаній, що спеціалізуються на певних видах перевезень, вантажних, пасажирських, а також компанію, що займається інфраструктурою.
     Загалом передбачається кілька етапів реформування залізничної галузі. На першому етапі діятиме перехідна структура, побудована за функціональним принципом, - єдина акціонерна компанія з виокремленими за напрямками роботи департаментами.
     Під час другого етапу, впродовж 2016-2017 років, здійснюватиметься повноцінне виокремлення філій та залежних компаній за основними напрямками роботи. А формування кінцевої структури ПАТ «Укрзалізниця» має відбутися у 2020 році.
     Джерело: Прес-центр ПАТ "Укрзалізниця".

01.12.2015

     Министерство экономического развития выступило против повышения тарифов на железнодорожные грузоперевозки в том объеме, который запланирован Министерством инфраструктуры. Об этом идет в речь в официальном ответе министра Айвараса Абромавичуса на письмо МИУ от 09.11.2015.
     В частности, в МЭРТ обратили внимание, что темы роста тарифов "Укрзализныци" в три раза опережают прогнозный уровень роста цен на основную продукцию предприятий, чьи груз перевозятся по железной дороге.
     "Согласно с пояснительной запиской поданной вместе с консолидированным финансовым планом ПАО "Українська залізниця" на 2016 год, доходная часть финплана сформирована с учетом поэтапного повышения регулируемых государством тарифов – на грузовые перевозки с 1.12.2015 на 15% и еще на 15% с 1.07.2016 (кумулятивный рост 32%). Прогнозный уровень индекса цен производителей, определенный основными прогнозными макропоказателями экономического и социального развития Украины на 2016 год, утвержденными постановлением Кабмина 05.08.2015 №558, составляет 110,4%", - отмечает в анализе финплана "Укрзализныци" на 2016 года, проведенном министерством.
     По мнению экспертов, речь идет о попытке Мининфраструктуры "зашить" повышение в финансовом плане.
     "Рост тарифов "зашит" в финплане - таким образом, МИУ и УЗ лукавят и подставляют Кабмин, заставляя Минэкономразвития и Минфин подписаться под документом еще до проведения нужных расчетов, анализа влияния на экономику и получения их официальной оценки поднятия тарифов", - считает экономист Борис Кушнирук.
     По мнению эксперта, в целом обсуждение финплана УЗ проходит далеко не самым прозрачным образом.
     "Проект финплана не доступен для публичного доступа, УЗ не сделала публичной презентации, не было обсуждения в профильных рабочих группах бизнес-ассоциаций, несмотря не неоднократные предложения. Следствие - бизнес и клиенты УЗ не имели возможности влияния на инвестиционные приоритеты естественной монополии", - утверждает он.
     Эксперт также обращает внимание, что на приоритеты при формировании инвестиционной программы ПАО. Более 1,6 млрд. собственных средств УЗ планируется направить на закупку нового подвижного состава: в т.ч. новые вагоны, несмотря на неоднократные заявления частного бизнеса о готовности инвестировать в это направление. По мнению Кушнирука, это поле для коррупции, учитывая, что цена закупки вагонов УЗ существенно выше рыночной, как правило.
     "Запланировна покупка двух скоростных экспрессов, это при том что компания оператор скоростного пассажирсокго движения в Украине за первое полугодие 2015 года увеличила убытки в три раза до полумиллиарда гривен. В условиях острого дефицита средств на модернизацию активов УЗ и невозможность привлечения внешних займов, подобный подход свидетельствует о непрофессионализме и популизме руководства МИУ и УЗ", - считает эксперт.
     В условиях нереформированности УЗ, непрозрачности ее работы, неподключенности УЗ к системе электронных закупок prozoro, повышение тарифов приведет не к улучшению ситуации в железнодорожной отрасли, а к росту коррупционной составляющей и при этом ухудшению финансовых показателей грузоотправителей, считает эксперт. "Не исключено, что повышение нужно делать, но при условии проведения реформы УЗ. Это должно делаться в максимально прозрачных условиях и использованием всех ресурсов госкомпании", - резюмировал Кушнирук.
     Джерело: "Українські Новини".

Калейдоскоп новин за 25.11.2015

      25 листопада 2015 на сайтах Міністерства інфраструктури України та Державної адміністрації залізничного транспорту України оприлюднено проект наказу «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства транспорту зв’язку України» яким вносяться зміни до:
            - Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 26 березня 2009 року № 317, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2009 року за № 340/16356 (зі змінами);
            - Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 26 березня 2009 року № 317, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 15 квітня 2009 року за № 341/16357 (у редакції наказу Міністерства інфраструктури України від 26 січня 2015 року № 13), виклавши їх у новій редакції.
      Зазначеним проектом планується:
           1 підвищити тарифи на вантажні перевезення у два етапи (вугілля – у три епапи), загалом на 32%,
           2. уніфікувати тарифи на перевезення порожніх приватних вагонів та встановити єдиний коєфіцієнт 1,486 (з дати прийняття наказу) та 1,879 (з 01.07.2016).
           3. змінити базові ставки для тарифних схем 1 і 2;
           4. внести зміни до тексту Збірника тарифів.
      Члени робочої групи АСС з транспорту та логістики 17.12.2015 року направили звернення за №15-829 до Міністра інфраструктури України з пропозицією утриматись від необґрунтованої індексації тарифів на залізничні вантажні перевезення та провести зустріч за участю представників Міністерства інфраструктури України, профільних комітетів Верховної Ради, інших Міністерств, галузевих асоціації та бізнесу щодо публічного обговорення оприлюдненого Міністерством інфраструктури проекту Наказу.

     Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 1239 затверджено склад наглядової ради та ревізійної комісії публічного акціонерного товариства «Українська залізниця».

     Міністерство инфраструктури України 25.11.2015 року винесло на публічне обговорення проект Закону України «Про забезпечення безпеки на транспорті, об’єктах дорожнього господарства та поштового зв’язку», розміщений на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури України.
     Я зазначано розробником в повідомленні метою акта є створення системи забезпечення транспортної безпеки, яка створить умови щодо недопущення вчинення актів незаконного втручання, що створюють загрозу життю і здоров’ю людей, навколишньому середовищу, а також захист людей та уникнення значних матеріальних збитків від негативних наслідків таких актів у випадку їх вчинення на об’єктах забезпечення транспортної безпеки.

17.11.2015

     Шістнадцятого листопада Дніпропетровський тепловозоремонтний завод відвідала делегація Німеччини на чолі з Державним секретарем Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Хансом-Йоахімом Фухтелем. Мета візиту стосувалася підтримки німецьким Урядом програми модернізації парку магістральних локомотивів 2ТЕ116 з продовженням терміну служби, надання допомоги для відновлення транспортної інфраструктури східних регіонів України, яка значно постраждала під час бойових дій.
     Українську сторону на цій міжнародній зустрічі представляли перший заступник Міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер, член правління ПАТ «Укрзалізниця» Штефан Хофсаесс, начальник управління зовнішніх зв’язків Укрзалізниці Ігор Матвіїв, в.о. начальника Придніпровської залізниці Іван Федорко та в.о. голови правління ПрАТ «ДТРЗ» Володимир Бойчук.
     Оскільки дати «друге» життя цим тепловозам, вкрай потрібним для роботи переважно у східних регіонах України, повинен саме Дніпропетровський тепловозоремонтний завод, високі гості зацікавилися цехами підприємства. За словами пана Фухтеля, він та його колеги приїхали на власні очі побачити, де здійснюватиметься модернізація українських локомотивів, а також з метою пришвидшити надання допомоги від Німеччини.
     Ханс-Йоахім Фухтель зазначив, що німецька сторона зацікавлена у фінансовому, технічному, інноваційному та інших видах співробітництва з Україною, сподівається на стабільний розвиток транспортної галузі, адже результативність реформ забезпечує інтерес до них з боку європейської спільноти. «Уряд Німеччини підтримує реформування залізничної галузі України. Вважаю, що це одна із ключових реформ у країні», – наголосив Ханс-Йоахім Фухтель. За його словами, важливо, щоб у ході модернізації тепловозів 2ТЕ116 втілювалися інженерні рішення для зменшення викидів шкідливих речовин у довкілля.
     Перший заступник Міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер поінформував німецьку делегацію про значення залізничного транспорту для економіки України, його соціальну роль, розповів про основні завдання реформування Укрзалізниці, вже зроблені та перспективні кроки. У розмові також ішлося про масштаби руйнувань залізничної інфраструктури на Донбасі, обсяги та вартість необхідних відновних робіт, діяльність Міністерства інфраструктури щодо залучення до цих робіт можливостей урядових та бізнесових кіл Європи.
     У рамках реалізації даного проекту, планується модернізація 40 тепловозів серії 2ТЕ116, що дозволить подовжити термін їх на 20 років, забезпечити обсяги вантажних перевезень на не електрифікованих дільницях Донецької та Придніпровської залізниць. Розглядається можливість виділення кредиту з привабливою відсотковою ставкою від німецького державного банку KfW.
     Джерело: Прес-центр ПАТ "Укрзалізниця".

10.11.2015

     На офіційному сайті Мінінфраструктури 09.11.2015 року оприлюднено для громадського обговорення проект Стратегічного плану розвитку залізничного транспорту на період до 2020 року.
     Згідно повідомлення про оприлюднення регуляторного акту зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань прийматимуться Мінінфраструктури протягом місяця з дня оприлюднення.
      У встановлений розробником термін Асоціація "Укрвідтранс" листом №54 від 07.12.2015 року надіслала зауваження та пропозиції до проекту для врахування при опрацюванні остаточної його редакції.
     Проект Стратегічного плану оприлюднено розробником з порушенням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”. Згідно статті 8 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” стосовно кожного проекту регуляторного акта його розробником готується аналіз регуляторного впливу.
     Враховуючи, що на даний час технічний ресурс українських залізниць практично вичерпано та є реальна загроза в їх ефективному та безпечному функціонуванні, серед пріоритетних завдань Стратегічного плану обов'язково повинні бути наступні:
          - підтримка, у т.ч. фінансова, модернізації рухомого складу, що знаходиться в експлуатації (у т.ч. його складових) але відслужив призначений термін з метою продовження терміну його безпечного корисного використання;
          - підтримка закупівлі нового, перш за все вітчизняного рухомого складу, тягового рухомогоскладу (вантажних локомотивів);
          - фінансування створення вітчизняних стандартів, гармонізованих із стандартами на об'єкти залізничного транспорту колії 1520 мм та 1435 мм.
     Реалізація вказаних пріоритетних завдань у найближчі роки забезпечить роботу вітчизняних вагонобудівних (вагоноремонтних) та локомотивобудівних підприємств, наукових організацій, забезпечить нові робочі місця, що знизить соціальну напругу в суспільстві. Їх реалізація повинна бути розпочата вже на 1-му етапі. Без реалізації вказаних пріоритетних завдань все інше, у т.ч. реформа тарифної системи, інтеграція вітчизняного залізничного транспорту в європейську та світову транспортні системи, втрачає сенс.
     В проекті документу індикатори виконання сформульовані досить абстрактно та не в повній мірі відображають конкретно вимірювані показники прогресу та результату, за якими буде можливо оцінити та кількісно виміряти ступінь досягнення цілей.
     Не фінансові цілі повинні бути спрямовані на підвищення якості та ефективності роботи. Їх можна встановити, спираючись на стандарти закордонних компаній (зазначивши конкретні перелі-ки впроваджуваних директив ЄС та необхідних для їх функціонування підтримуючих стандартів) та спираючись на середні показники місцевого ринку. Важливо зафіксувати чіткі критерії досягнення цих цілей. Разом з тим, по тексту не зовсім зрозумілим залишається, що саме являється «європейською системою управління безпекою» та «європейськими стандартами якості залізничних перевезень».
     Загальним образом індикатори необхідно сформулювати в термінах прибутку, який буде отриманий, або у термінах якості продуктів (послуг). Важливо забезпечити, щоб стратегічний план не був абстрактною декларацією, а був якомога конкретнішим.
     В проекті документу не визначено орган влади або юридичну особу, яка буде відповідальною за впровадження, функціонування та контроль виконання усіма учасниками ринку встановленої системи без-пеки на залізничному транспорті, що являється одним із ключових питань розвитку залізниць та дотримання всіма зацікавленими особами єдиних правил безпеки. На нашу думку ПАТ «Укрзалізниця» повинна прийняти на себе відповідальність за безпеку на залізничному транспорті України.

05.11.2015

     Сьогодні на сайті Міністерства інфраструктури України оприлюднено Звіт про періодичне відстеження результативності наказу Міністерства інфраструктури від 08.06.2011 № 138«Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів», зареєстрований у Міністерстві юстиції 24.06.2011 за № 763/19501.

24.10.2015

     23 жовтня відбулася прес-конференція в.о. генерального директора Укрзалізниці Олександра Завгороднього на тему: «Новий етап розвитку залізниць України, основні досягнення нового менеджменту за 3-й квартал 2015 року та перспективи роботи в форматі ПАТ «Укрзалізниця». У заході також взяв участь директор з реформування, майнової та правової політики Укрзалізниці Євген Кравцов.
     Олександр Завгородній повідомив, що на реєстрацію до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців подано 21 філію ПАТ «Укрзалізниця», а саме: регіональні філії – залізниці, філії "Дарницький вагоноремонтний завод", "Панютинський вагоноремонтний завод", "Центр транспортного сервісу "Ліски", "Рефрижераторна вагонна компанія", "Вінницятрансприлад", "Центр управління промисловістю", "Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал", "Головний інформаційно-обчислювальний центр", "Центральна станція зв’язку", "Єдиний розрахунковий центр залізничних перевезень", "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту", "Проектно-конструкторське технологічне бюро інформаційних технологій", "Центр забезпечення виробництва", "Медіацентр "Магістраль", "Центр професійного розвитку персоналу", "Центр охорони здоров’я".
     Також Олександр Завгородній за результатами роботи галузі розповів про збільшення доходів, зокрема за липень-жовтень отримано доходів в сумі понад 22,5 млрд. грн., що більше аналогічного періоду 2014 року на 31,8 %. Фінансовий результат діяльності позитивний. Укрзалізниця сплачує податки до бюджетів усіх рівнів в середньому 1224,7 млн.грн за місяць, в розрахунку на кожного працівника це становить 92,6% від середньомісячної заробітної плати, яка складає 4360 грн.
     Упродовж липня-жовтня активізувалася робота щодо проведення ремонтів основних засобів галузі. Так, за вказаний період здійснено ремонтів на загальну суму понад 1,3 млрд. грн., що більше ніж за аналогічний період минулого року на 29,7%.
     Щодо перевезення вантажів за липень-жовтень 2015 року, то зафіксовано збільшення їх обсягів. Так, перевезено 124,43 млн. тонн вантажів – це на 1,06 млн. тонн або на 0,86% більше за аналогічний період минулого року. Збільшення відбулося за рахунок внутрішніх перевезень (+8,45 млн. тонн або +15,6%). При цьому експорт зменшився на 5,14 млн. тонн або на 10,76%, транзит – на 1,76 млн. тонн або на 20,94% та імпорт – на 0,5 млн. тонн або на 3,82%.
     Позитивні зміни відбулися і в секторі пасажирських перевезень. Зокрема, за липень-жовтень 2015 року, в далекому сполученні перевезено 29,1 млн. пасажирів, що становить 96,7% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Отримано доходи від перевезення пасажирів у далекому сполученні в сумі 1793,4 млн.грн. або 105,1% до минулого року. Загалом завдяки заходам з підвищення ефективності пасажирських перевезень за 9 місяців поточного року покращено фінансовий результат від пасажирських перевезень в далекому сполученні майже на 0,5 млрд.грн. порівняно з аналогічним періодом минулого року.
     Джерело: Прес-центр ПАТ "Укрзалізниця".

23.10.2015

     22 жовтня Робоча група з питань логістики та транспорту Американської торговельної палати в Україні провела зустріч за участю Анатолія Лашка, радника Голови Комісії з реорганізації - виконуючого обов'язки генерального директора Укрзалізниці, Андрія Буковського, керівника відділу по реформі та корпоративного розвитку, Укрзалізниця і Сергія Савіних, заступника Директора Департаменту державної політики в сфері залізничного транспорту - начальник відділу зі стратегії та розвитку залізничного транспорту, Міністерство інфраструктури України.
     Учасники зустрічі мали можливість ознайомитися з процесом розробки національної транспортної стратегії Польщі, представленим Міхалом Мазуром, партнером PwC Польща, а також почути про поточний стан реформи Укрзалізниці від Костянтина Невядомського, керівника департаменту консультаційних послуг в Україні, Ernst & Young LLC.

     Учасники також порушили тему, пов'язану з проектом Закону «Про залізничний транспорт», а також поточною позицією Палати.

22.10.2015

     21 жовтня 2015 року відбулася державна реєстрація публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», код ЄРДПОУ 40075815. Процедуру здійснив відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємств Печерського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві.
     У Єдиному державному реєстрі зазначено, що скорочене найменування акціонерного товариства – ПАТ «Укрзалізниця», а назва товариства англійською мовою – Public jointstock company«Ukrainian railway» (cкорочено – JSC Ukrzaliznytsia).
     Згідно зі Статутом ПАТ «Укрзалізниця», засновником товариства є держава Україна в особі Кабінету Міністрів України. Статутний капітал товариства складає 229879115000 грн.

19.10.2015

     Нова організаційно-правова форма господарювання – акціонерне товариство – дозволить перейти від територіального принципу формування залізничного бізнесу до національного. Зокрема, дозволить за функціональною ознакою створити кілька компаній, що спеціалізуються на певних видах перевезень, вантажних, пасажирських, а також компанію, що займається інфраструктурою. Про це в інтерв’ю ІА «Інтерфакс-Україна»повідомив директор з реформування, майнової та правової політики Укрзалізниці Євген Кравцов.
     «Залізниці були повністю автономними, а зі створенням АТ вони увійдуть у нього і будуть повністю підконтрольні центру. Ми ж об'єднуємо всі залізниці в одну, після цього створюємо функціональні філії. Як тільки ми знайдемо оптимальну модель, а передбачається близько двох років на внутрішні перетворення, ми зможемо виділяти вже безпосередньо компанії, які будуть займатися тією чи іншою частиною бізнесу», – розповів Євген Кравцов.
     За його словами, структурні перетворення відбуватимуться поступово. Євген Кравцов наголосив, що технічна політика буде спрямована на оновлення рухомого складу, передусім вантажних вагонів та локомотивів. Також існує необхідність інвестицій у магістральні колії.
     «Будемо думати, як правильно організувати інвестування приватних коштів в інфраструктуру. Ця інфраструктура повинна бути державною, але інвестор повинен отримати віддачу на вкладені кошти», – зазначив директор з реформування, майнової та правової політики Укрзалізниці.

08.10.2015

     Кабінет Міністрів України постановою від 7 жовтня 2015 р. № 815 "Про деякі питання правління публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” затвердив склад правління публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” у кількості шести осіб.
     Згідно з рішенням Кабінету Міністрів, до складу Правління ПАТ «Українська залізниця» увійшли: нинішній в.о. генерального директора «Укрзалізниці» Олександр Завгородній, директор з корпоративного управління та мотивації персоналу «Укрзалізниці» Оксана Маріна, директор з інфраструктури «Укрзалізниці» Сергій Михальчук, директор з реформування, правової та майнової політики «Укрзалізниці» Євген Кравцов, а також радник Міністра інфраструктури з питань реформування залізничного транспорту Штефан Хофсаес (Німеччина).
     Кожен із членів Правління відповідатиме за ефективну роботу за конкретно визначеним напрямком – реформування та правове забезпечення, розвиток інфраструктури, комерційна робота, HR-політика тощо.
     Склад Правління планується розширити, як тільки буде відібрано решту кандидатів. Наразі відбір ще п’яти осіб триває.
     Урядове рішення набуде чинності після публікації відповідної Постанови.

<< назад   далі >>


Головна | Головна | Членство | Інформація | Нормативні акти | Наші публікації | Контакти