Українська Написать письмо Добавить в ИЗБРАННОЕ Сделать страницу стартовой
Головна
Членство
Інформація
Нормативні акти
Наші публікації
Контакти
 
 
 
 
 

ІНФОРМАЦІЯ

12.05.2015

     Українські підприємства залізничного транспорту під управлінням Державної адміністрації залізничного транспорту України (“Укрзалізниця”) (“Залізниці” та “група”) не здійснили платежі за основною сумою за деякими двосторонніми кредитними договорами з українськими кредиторами. Такі випадки невиконання зобов’язань призвели до перехресного невиконання зобов’язань за деякими іншими кредитами, включаючи позики стосовно Облігацій участі у позиках на суму 500 000 000 доларів США зі ставкою доходності 9,5% та строком погашення у 2018 році, випущених Shortline plc (“єврооблігації”).
     Вищезазначене невиконання зобов’язань необхідно розглядати в контексті подій у східній Україні, про які широко повідомляється, що спричинили порушення операційної діяльності та мали суттєвий негативний вплив на господарську діяльність групи та фінансові показники. Нижче наведена оновлена інформація щодо впливу на фінансове становище групи.
     Можливе настання інших випадків невиконання зобов’язань, та Укрзалізниця в даний час розглядає вплив певних подій на умови кредитів групи. Зокрема, Укрзалізниця має сумніви щодо здійснення подальшого контролю над Донецькою залізницею.
     Укрзалізниця протягом найближчих тижнів розпочне обговорення з кредиторами групи щодо можливої боргової операції реструктуризації з метою вирішення питання щодо досягнення групою стійкого економічного та фінансового становища. Боргова операція буде охоплювати фінансову заборгованість, яку група заборгувала приватному сектору, в тому числі єврооблігації, які є частиною публічно повідомленої боргової операції, яка здійснюється Міністерством фінансів згідно з положеннями програми Механізм розширеного фінансування Міжнародного валютного фонду.
     Фінансові та операційні результати Укрзалізниці протягом 2014 року зазнали значного впливу від негативних макроекономічних тенденцій у всій економіці України, які в значній мірі, як очікується, продовжаться протягом решти 2015 року. В 2014 році валовий внутрішній продукт України скоротився за оцінками на 6,9% порівняно з аналогічним річним рівнем скорочення, що очікується за 2015 рік. Зростання інфляції, девальвація української гривні та зростання цін на енергоносії (особливо дизельного палива) значно вплинули на українську залізничну галузь та очікується, що такі фактори будуть продовжуватися.
     У зв’язку із цими макроекономічними тенденціями, обсяги вантажних та пасажирських перевезень Укрзалізниці зазнали спаду протягом року, що закінчився 31 грудня 2014 року, що призвело до значного зниження загального обсягу доходів Укрзалізниці. Сценарії управління бюджетом Укрзалізниці передбачають подальше зниження обсягу вантажних і пасажирських перевезень протягом 2015 року. У той час як операційні витрати Укрзалізниці також знизилися в першу чергу внаслідок економії витрат на закупівлю, ремонт і модернізацію, зниження загального обсягу доходів було більш значним. Планується, що розмір капітальних інвестицій буде збережено на знижених рівнях протягом решти 2015 року, але деякі капітальні витрати буде необхідно здійснювати і надалі для забезпечення безпеки залізничного руху, тому що наближається кінець строку корисного використання багатьох основних фондів.
     Укрзалізниця 12 травня розпочала переговори з кредиторами стосовно реструктуризації боргових зобов’язань. Найближчий тиждень триватиме активна фаза переговорів стосовно реструктуризації внутрішніх запозичень, пізніше – відносно зовнішніх, включаючи єврооблігації. Про це у вівторок в Українському кризовому медіа-центрі повідомив в.о. генерального директора Укрзалізниці Максим Бланк.
     За повідомленням Максима Бланка, загальна сума запозичень, що підлягають реструктуризації, – майже 32 млрд грн., з яких близько 22 млрд грн. – внутрішні. Це не стосується боргових зобов’язань перед Європейським банком реконструкції та розвитку і Ексімбанком Кореї.
     Як пояснив Максим Бланк, причина такої ситуації полягає у безгосподарності та корупції, що характеризували галузь у попередні роки.
     Більша частина боргу утворена у 2010-2013 роках. «Фактично на Укрзалізницю був накинутий борговий зашморг і без хірургічного втручання, лише терапевтичними методами новій команді не вдасться її вилікувати», – зазначив Максим Бланк.
     На становищі Укрзалізниці позначилася не підконтрольність Донецької залізниці, зменшення вантажообігу, загальна економічна ситуація.
     «Напрямки та обсяги реструктуризації боргу будуть обговорені з кредиторами. Успішна операція реструктуризації дозволить відновити нормальну економічну ситуацію Укрзалізниці, визначити необхідні обсяги капітальних інвестицій, які були заморожені упродовж двох років», - наголосив Максим Бланк.
      Джерело: Прес-центр Укрзалізниці

01.05.2015

     30 квітня 2015 року Міністерством інфраструктури України на публічне обговорення винесено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту безпеки залізничного рухомого складу», розміщений на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
     Зауваження до проекту були направлені Асоціацією "Укрвідтранс" листом №25 від 25.05.2015 року. Суттєвим зауваженням до проекту було визначено відсутність додатків передбачених цим Технічним регламентом, зокрема:
          - Перелік залізничного рухомого складу та його складових частин;
          - Перелік залізничного рухомого складу, що підлягає сертифікації, тощо.
     Кабінет Міністрів України постановою від 30 грудня 2015 р. № 1194 затвердив Технічний регламент безпеки рухомого складу залізничного транспорту та План заходів його застосування. Це новий документ, який попередньо не виносився на публічне обговорення, тобто прийнятий з порушенням вимог Закону "Про засади держаної регуляторної політики у сфері господарської діяльності". Набрання чинності Технічного регламенту відбудеться 10.08.2016

28.04.2015

     ДП “Дарницький вагоноремонтний завод” викупив 350 напіввагонів у компанії “Прем'єр Лізинг”. Із сюжетом можна ознайомитись нижче.

21.04.2015

      З 1 липня 2015 року набудуть чинності зміни до Угоди про міжнародне вантажне сполучення (СМГС) і Службової інструкції (СІ) до СМГС.
      Запропоновані зміни та доповнення дозволять здійснювати міжнародне перевезення в межах однієї держави за участю декількох перевізників або одному перевізнику по інфраструктурі декількох держав, тобто забезпечують транскордонність перевезень. Актуалізований текст СМГС і СІ до СМГС оприлюднено на офіційному сайті Укрзалізниці.
      Завдяки змінам включено нові правові суб'єкти-перевізники (наступний, договірний), керуючі інфраструктурою, власники вагонів. Також розширено взаємодію системи СМГС з системою залізничного права ЦІМ.
      У новій редакції Угоди про міжнародне вантажне сполучення визначена роль інфраструктури та керуючого нею суб’єкта як агента перевізника, що дає можливість перевізникові (при необхідності) укладати договір на використання інфраструктури, при цьому відправнику і одержувачу не потрібно вибудовувати правові відносини з керуючим інфраструктурою.
      Крім того, зміни міжнародного транспортного права СМГС і СІ до СМГС дозволили спростити умови перевезень вантажів у залізнично-поромному сполученні – раніше необхідно було створювати окремий пакет нормативно-правових актів, включаючи підписання міжурядових угод.
      Рішення про введення в дію комплексних змін і доповнень до СМГС і СІ до СМГС було прийнято 6 червня 2014 року на позачерговій Комісії ОСЗ з транспортного права. При їх розробці враховано результати реформування систем залізничного транспорту в країнах, які застосовують дане транспортне право, зміни структури і компетенції органів державного управління залізничним транспортом тощо.

15.04.2015

     Прес-центр Укрзалізниці повідомив, що переможцем конкурсних торгів Укрзалізниці щодо закупівлі аудиторських послуг за міжнародними стандартами фінансової звітності стало ТОВ «Ернст енд Янг Аудиторські послуги».
     ТОВ «Ернст енд Янг Аудиторські послуги» набрало максимальну кількість балів. Серед критеріїв оцінки пакету документів – вартість, якість виконання та умови надання послуг. Документи найближчими днями будуть оприлюднені на офіційному порталі державних закупівель.
     Учасниками торгів були дві компанії: Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма «ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)», яка оцінила свої аудиторські послуги в 25 млн грн з ПДВ, та Товариство з обмеженою відповідальністю «Ернст енд Янг Аудиторські послуги», комерційна пропозиція якого становила 19,8 млн грн з ПДВ.
     Конкурс проводився з метою отримання аудиторських звітів щодо зведеної фінансової звітності Укрзалізниці за 2014 та 2015 роки та звіту щодо огляду проміжної скороченої зведеної фінансової звітності за І півріччя 2015 року. А також для підтвердження фінансових коефіцієнтів, що розраховані Укрзалізницею, відповідно до умов кредитних договорів, укладених замовником з банками-кредиторами, станом на 31.12.2014, 30.06.2015, 31.12.2015.

09.04.2015

     Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 р. № 315-р призначено Івана Федорка заступником генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України. Раніше Іван Федорко працював першим заступником начальника Південно-Західної залізниці.

29.03.2015

     Оприлюднено на офіційному сайті Мінінфраструктури 29 травня 2015 року Проект Закона України "Про залізничний транспорт», який повинен увійти у 20-річний план розвитку галузі. З текстом законопроекту можна ознайомитися на сайті Міністерства інфраструктури України.
     Проект Закону України "Про залізничний транспорт» розроблено на основі «Модельного Закона о железнодорожном транспорте», прийнятого постановою №38-15 від 23.11.2012р. на 38-му пленарному засіданні Межпарламентської Ассамблеї держав-учасниць СНД. У побудові Вертикалі інфраструктури залізничного транспорту за основу взято австрійський та німецький досвід.
     Мінінфраструктури оприлюднило презентацію нової редакції законопроекту.
     Проект закону в цілому спрямований на регулювання важливої для економіки країні галузі залізничного транспорту і містить окремі позитивні та прогресивні правові норми, зокрема, запровадження нової моделі державного управління залізничним транспортом, зміни в тарифоутворенні. Поруч з прогресивними нормами, проект закону є недосконалим, містить ряд суттєвих зауважень і потребує істотного доопрацювання. Наведене в проекті Закону поняття „оператор залізничного рухомого складу„ значно звужує права та обов’язки суб’єктів господарювання, які надають послуги з організації перевезення вантажів залізничним транспортом. В проекті Закону необхідно зменшити кількість термінів та надати їх чітке „не розпливчасте” визначення. Проект закону не узгоджений з чинним законом «Про ліцензування видів господарської діяльності». Зокрема, законопроект розширює види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Передбачається запровадження ліцензування перевезення усіх без виключення вантажів. На сьогодні ліцензуванню підлігають перевезення небезпечних вантажів. Термін дії ліцензії безстроковий. Натомість проектом закону термін дії ліцензії обмежується 5 роками. Проектом передбачається, що ліцензія, видана на здійснення залізничних перевезень, не дає права доступу до інфраструктури. Який документ надає таке право не наведено. Члени Робочої групи з транспорту АСС надали свої зауваження Американській торгівельній палаті в України для опрацювання з розробником.
     АСС направила (вих. №14-519 від 20.07.2015р.) зауваження та пропозиції членів Робочої групи з транспорту та логістики до проекту Закону.
     Міністерство інфраструктури проводить публічне обговорення законопроекту із громадскістю.

<< назад   далі >>


Головна | Головна | Членство | Інформація | Нормативні акти | Наші публікації | Контакти