Українська Написать письмо Добавить в ИЗБРАННОЕ Сделать страницу стартовой
Головна
Членство
Інформація
Нормативні акти
Наші публікації
Контакти
 
 
 
 
 

ІНФОРМАЦІЯ

13.07.2015

     Укрзалізниця домовилася із кредиторами про реструктуризацію близько 17 млрд грн внутрішнього боргу, що становить близько 82% від загального обсягу внутрішніх боргових зобов'язань, що підлягають реструктуризації.
     Як повідомила прес-служба "Укрзалізниці", на сьогодні проведення внутрішньої реструктуризації є однією з найважливіших фінансових цілей Укрзалізниці, які успішно реалізуються. Укрзалізниця отримала принципову згоду основних кредиторів галузі про реструктуризацію близько 17 млрд грн внутрішнього боргу. Це складає близько 82% від загального обсягу внутрішніх боргових зобов’язань, що підлягають реструктуризації.
     Загалом планується реструктуризувати понад 20 млрд грн внутрішнього боргу приватного сектора. Реструктуризація внутрішніх запозичень є першим кроком у процедурі реструктуризації боргових зобов’язань і необхідною умовою збереження фінансової стабільності галузі. Зокрема вирішення цього питання дозволить зменшити боргове навантаження, що, в свою чергу, дасть можливість своєчасно обслуговувати існуючу фінансову заборгованість, своєчасно погашати кредити, які були отримані під державні (урядові) гарантії, а також забезпечити безперебійну роботу галузі та безпеку руху поїздів.
     Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця 12 травня 2015 року повідомила кредиторів про факт настання технічного дефолту по виплаті основної суми боргу низки внутрішніх боргових зобов'язань.

07.07.2015

     Кабінет Міністрів України розпорядженням від 1 липня 2015 р. № 657-р призначив Завгороднього Олександра Вікторовича заступником генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України.
     До цього часу Олександр Завгородній з листопада 2012 року очолював управління Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті («Укртрансінспекція») в Запорізькій області. Ще раніше Олександр Вікторович працював головним інженером – першим заступником начальника Придніпровської залізниці.
     Новий очільник Укрзалізниці окреслив основні вектори своєї роботи.
      «Ми маємо вивчати закордонний досвід та розуміти, що прагнемо до євроінтеграції та в майбутньому будемо будувати свою роботу за нормативами ЄС. Але варто не забувати, що є багато речей, яких можна вчитися у нас – технологічна дисципліна та технологічні параметри, що завжди були у нас на висоті. Поєднавши ці компоненти, ми досягнемо ефективного режиму роботи», – розповів Олександр Завгородній.
     Також очільник галузі анонсував свої перші кроки на посаді. Зокрема, вже з сьогоднішнього дня розпочнуться технічні наради з керівництвом кожного підрозділу. «З керівниками управлінь, заступниками та начальниками відділів ми окреслимо завдання. Потім через десять днів відбудуться повторні зустрічі з усіх технічних та технологічних питань, за підсумками яких будуть прийняті кадрові рішення», – зазначив Олександр Завгородній.
     Окрім цього, з метою налагодження експлуатаційної роботи найближчими днями розпочнуться координаційні наради всіх технічних служб. «Буду ініціювати проведення щоденних оперативних нарад. Паралельно з цим вивчимо всі проблемні питання на залізницях та визначимо, що ми можемо вирішити і в які терміни. Вже у п’ятницю буде представлено попередній план робіт», – повідомив очільник Укрзалізниці.
     За його словами, основною проблемою нині є втрата системи управління на залізничному транспорті. «Для прикладу, при зниженні курсу гривні ми зіштовхнулися з проблемою суб’єктивного ціноутворення, коли ціна на однакову продукцію на залізницях може значно різнитися. За таких умов жодних коштів не вистачить. Отже, маємо безліч питань з витратної частини», – зауважив Завгородній.
     Олександр Завгородній також поставив завдання залізничникам стати клієнтоорієнтованими, адже це дозволить забезпечити прибутковість галузі. «Ми втрачаємо вантажі через недосконалу роботу з клієнтами. Залізнична галузь має бути орієнтована на клієнта, ми маємо чути його, дослухатися до критики та максимально спростити взаємодію із залізницею».
     З метою продовження реорганізації Укрзалізниці, підвищення ефективності та зміцнення технічного стану підприємства відповідно до наказу Міністерства інфраструктури № 253 від 7.07.15 Олександр Завгородній призначений головою комісії з реорганізації Укрзалізниці. З тієї ж дати Олександр виконуватиме обов’язки генерального директора на час його відсутності. Максим Бланк, який раніше виконував ці функції, продовжить працювати на підприємстві на посаді першого заступника генерального директора.
     Новий розподіл обов’язків між першим заступником та заступниками генерального директора затверджений наказом Міністерства інфраструктури №254 від 7.07.15.
     «Для кожного етапу реформ потрібен відповідний лідер команди. Укрзалізниця вже здолала чималу відстань на шляху до корпоратизації. Сьогодні нам необхідно успішно завершити цей процес та зосередитися на безпеці, яка завжди була в основі діяльності залізниці», - прокоментував призначення Андрій Пивоварський, Міністр інфраструктури України.
     Він також додав, що досвід та знання О. Завгороднього дозволять продовжити глибинні зміни на Укрзалізниці, посилити технічну складову управління підприємством та приділити належну увагу стабілізації технічного стану залізниць і безпеці пасажирських і вантажних перевезень.
     Джерело: прес-центр Укрзалізниці

17.06.2015

     Постановою від 30 червня 2015 р. № 460 Кабінетом Міністрів України затверджено Положення про Міністерство інфраструктури України.      Постанова набирає чинності з дати її офіційного оприлюднення.
17.06.2015

     За інформацією Прес-центру Укрзалізниці залізниці України впродовж п’яти місяців поточного року перевезли 135,497 млн тонн вантажів – це майже на 21% менше відповідного показника минулого року. У структурі вантажоперевезень збільшення показників спостерігається в перевезенні імпорту – зростання на 10,3% до майже 14,9 млн тонн.
     Збільшення обсягів імпортних вантажів відбулося за рахунок коксу – на 347,8%, руди кольорової та сірчаної сировини – на 47,9%, хімікатів – на 28,5%, кам’яного вугілля – на 12,6%.
     На фоні загального зменшення експортних вантажів на 13,1% (перевезено майже 52 млн тонн) тенденцію до збільшення демонструють обсяги експорту брухту чорних металів – на 143,5%, цементу – на 98,2%, зерна та зернових – на 15,7%, руди залізної та марганцевої – на 17,4% і лісових вантажів – на 7,6%.
     Серед транзитних вантажів, яких перевезено понад 12 млн тонн (на 13,3% менше, ніж торік), спостерігається зростання обсягів лісних вантажів – на 45,5%, машин і устаткування – на 25,6%, кам’яного вугілля – на 22,4%, руди залізної й марганцевої – на 14,8%.
     Найбільше, порівняно з минулорічним періодом, знизилися обсяги внутрішніх перевезень – на 33% і склали 56,5 млн тонн. Так, негативну динаміку демонструє внутрішнє перевезення кам’яного вугілля - зменшення на 40,5%, чорних металів – на 30,1%, коксу – на 24,2%, нафти і нафтопродуктів – на 23,1%, руди залізної й марганцевої – на 5,7%. У той же час є привід для обережного оптимізму: у внутрішньому сполученні спостерігається зростання обсягів перевезень зерна – на 20,6% – та мінбудматеріалів – на 12,5%. Погіршення деяких показників внутрішніх вантажних перевезень пояснюється бойовими діями на Сході України та складною соціально-економічною ситуацією, в якій опинилися підприємства цього регіону.

11.06.2015

     Укрзалізниця матиме європейську модель управління, більш прозору та ефективну. Про це заявив Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський на прес-конференції, присвяченій презентації нових проектів статуту та організаційної структури «Укрзалізниці», що відбулася 11 червня.
     Розробка проектів документів, яку здійснювали фахівці «Укрзалізниці» та Міністерства інфраструктури, базувалася на положеннях, напрацьованих Організацією економічного співробітництва та розвитку (OECD). Нововведення покликані підвищити ефективність управління підприємством шляхом впровадження кращих практик менеджменту державних компаній, які є загальноприйнятими в Європі.
     «Проекти структури і статуту розроблені для ПАТ «Укрзалізниця», яке буде створене цього року. Втім, поступовий перехід до нової оргструктури починається вже зараз. В ході реформи планується розділити державну і бізнесову функції «Укрзалізниці», які підприємство сьогодні поєднує. Проект статуту забезпечить трирівневу систему управління УЗ з чітким розподілом функцій та компетенцій органів управління», - підкреслив Андрій Пивоварський.
     Згідно визначеного новим статутом порядку, Кабмін та Міністерство інфраструктури вирішуватимуть стратегічні питання управління, а Наглядова Рада і Правління прийматимуть операційні та бізнес-рішення. При цьому однією з функцій Наглядової Ради буде контроль діяльності Правління.
     Ще одним важливим нововведенням, передбаченим проектом статуту, є зміна ролі керівника в «Укрзалізниці». Нова система управління буде побудована на принципі колегіального прийняття рішень, що забезпечить більшу прозорість та контроль діяльності управлінського складу. Колективне прийняття рішень стане запорукою їхньої збалансованості та максимально знизить ризик зловживань.
     «Принципова відмінність нової оргструктури від існуючої – чіткий розподіл відповідальності. Наразі визначено 10 головних функцій, кожна з який виділена в окрему вертикаль та буде підпорядковуватися конкретному члену правління. Ця людина буде повністю відповідальною за виконання задач, якість та результати роботи своєї вертикалі. Такий підхід усуне дублювання функцій і спростить оцінку ефективності того чи іншого напряму в компанії. Переваги від цієї зміни відчують і клієнти залізниці, для яких взаємодія з підприємством стане простішою», - зазначив Андрій Пивоварський.
     За словами Міністра, реформування системи управління УЗ для пасажирів і вантажовласників означатиме підвищення клієнтоорієнтованості підприємства та, як наслідок, отримання якісніших послуг від «Укрзалізниці».
     Пан Пивоварський повідомив, що проект статуту ПАТ «Укрзалізниця» вже переданий на затвердження до Кабінету міністрів України.
      На офіційному сайті Міністерства інфраструктури України розміщено презентацію моделі корпоративного управління та цільової організаційної структури АТ «Українські залізниці».
     Джерело: офіційний сайт Мінінфраструктури України

10.06.2015

     09.06.2015 на сайті Мінінфраструктури оприлюднено для обговорення проект Закону України «Про державне регулювання у сфері транспорту», який створює національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту та визначає правові, економічні та організаційні засади державного регулювання діяльності суб’єктів природних монополій у сфері транспорту та суб’єктів господарювання, що провадять діяльність на суміжних ринках у сфері транспорту.
     Проектом передбачено під час провадження господарської діяльності на залізничному транспорті тарифи на роботи (послуги) визначаються за державними регульованими та вільними тарифами, а також тарифами, що визначаються відповідно до діючих міжнародних договорів України.
     За проектом державному регулюванню на залізничному транспорті підлягатимуть тарифи на послуги інфраструктури шляхом встановлення граничних цін відповідно до Закону України «Про ціни і ціноутворення».
     Державні регульовані тарифи на роботи (послуги) на залізничному транспорті встановлюються на економічно обґрунтованому рівні, що забезпечує покриття економічно обґрунтованих витрат на виконання (надання) таких робіт (послуг) та отримання прибутку.
     Основні зауваження Асоціації "Укрвідтранс" до законопроекту наступні.
     Основним завданням НКРТ повинна бути реалізація державної політики в області контролю й регулювання діяльності суб'єктів природної монополії, захист прав споживачів у сфері здійснення діяльності суб'єктів природної монополії, формування державної політики в сферах природної й державної монополій, контролю за порядком надання платних послуг державними органами, регулювання й контролю за діяльністю державних підприємств, що здійснюють свою діяльність у сфері, віднесеної до державної монополії.
     Національна комісія, що здійснює державне регулювання діяльності у сфері транспорту, щодо державного регулювання у сфері залізничного транспорту повинна здійснювати:           1) державне формування цінової і тарифної політики на ринку залізничних послуг, забезпечення її прогнозованості та відкритості, сприяння впровадженню стимулюючих методів регулювання цін в межах визначених повноважень та контроль за їх дотриманням;
          2) погодження інвестиційних програм для визначення інвестиційної складової;
          3) сприяння створенню умов для розвитку конкуренції на ринку залізничних послуг;
          4) сприяння створенню рівних можливостей для доступу споживачів до ринку транспортних послуг ;
          5) затвердження Методики формування тарифів на послуги інфраструктури порядку їх встановлення та здійснення контролю за їх дотриманням;
          6) здійснення публічного контролю за участю представників громадськості, об?єднань та асоціації найбільших користувачів послуг залізничного транспорту;
          7) інші повноваження, передбачені цим та іншими актами законодавства.
     Американська торгівельна палата в Україні направила (вих. №14-519 від 20.07.2015р.) зауваження та пропозиції членів Робочої групи з транспорту та логістики до проекту Закону.

08.06.2015

     З 2-го червня Укрзалізниця запровадила новий сервіс для потенційних орендарів. Відтепер в онлайн-режимі можна переглянути пропозиції щодо оренди майна. для потенційних орендарів Інтерактивну довідку щодо наявності об’єктів майна, які пропонуються в оренду розміщено на офіційному сайті Укрзалізниці у підрозділі «Оренда майна» розділу «Про Укрзалізницю».
     Як зазначає Прес-центр Укрзалізниці завдяки нововведенню клієнт зможе в режимі реального часу вивчати актуальну та постійно оновлену інформацію щодо найменування майна, місцезнаходження, характеристики майнових об’єктів, що пропонуються для використання на засадах оренди, загальної площі об’єкта та тієї, яка пропонується для передачі в оренду, технічних характеристик майнового об’єкта, його зображення, способів під’їзду. Для зручності довідка включатиме також необхідну інформацію щодо можливості використання зазначених майнових об’єктів.

16.05.2015

     Прес-служба “Укрзалізниці” анонсувала запуск нового інтерактивного сервісу для клієнтів – інтерактивна довідка наявності вільних порожніх вагонів. Завдяки нововведенню клієнт зможе в режимі реального часу бачити ті вільні порожні вагони, які готові подаватися під навантаження, та оперативно отримати інформацію про їх власника, що дозволить ефективно планувати навантажувальні операції.
     Інформаційною довідкою клієнти зможуть скористатися завдяки новому підрозділу «Наявність порожніх вагонів» на веб-сайті Укрзалізниці у розділі «Вантажні перевезення». «Новий сервіс зробить механізм забезпечення клієнтів залізничного транспорту України значно прозорішим і зведе до мінімуму можливі корупційні зловживання, наприклад, створення штучного дефіциту вагонів, на цьому етапі співпраці вантажоперевізників та Укрзалізниці», – зауважив заступник Міністра інфраструктури Микола Снітко.
     Потенційні клієнти матимуть можливість зробити запит про наявність вагонів за допомогою зручного фільтру: обрати конкретний полігон (станцію, дирекцію, залізницю), тип вагону, приналежність вагону (інвентарний, власний, Укрзалізниці чи під управлінням УТЛЦ) і навіть з-під якого він вантажу. Для зручності довідка включатиме також необхідну інформацію щодо обмежень використання обраних вагонів.
     Сервіс працює у дослідному режимі та буде вдосконалюватися відповідно до відгуків користувачів.

<< назад   далі >>


Головна | Головна | Членство | Інформація | Нормативні акти | Наші публікації | Контакти