Українська Написать письмо Добавить в ИЗБРАННОЕ Сделать страницу стартовой
Головна
Членство
Інформація
Нормативні акти
Наші публікації
Контакти
 
 
 
 
 

ІНФОРМАЦІЯ

17.07.2015

     16 липня Міністерство інфраструктури України оприлюднило для публічного обговорення проект Закону України «Про забезпечення безпеки на транспорті, об’єктах дорожнього господарства та поштового зв’язку».
      Як зазначено в повідомленні про оприлюднення, метою акта є створення системи забезпечення транспортної безпеки, яка створить умови щодо недопущення вчинення актів незаконного втручання, що створюють загрозу життю і здоров’ю людей, навколишньому середовищу, а також захист людей та уникнення значних матеріальних збитків від негативних наслідків таких актів у випадку їх вчинення на об’єктах забезпечення транспортної безпеки.
     Реалізація акта забезпечить зменшення ризику вчинення актів незаконного втручання на транспорті, об’єктах дорожнього господарства та поштового зв’язку до граничнодопустимого рівня, а також забезпечить захист пасажирів та інших осіб, які перебувають на цих об’єктах у випадку їх вчинення.

16.07.2015

     15 липня цього року в Укрзалізниці відбулася оперативна нарада щодо обговорення основних питань роботи залізничного транспорту. Нараду провів голова комісії з реорганізації в. о. генерального директора Укрзалізниці Олександр Завгородній.
     Багато уваги було приділено вантажному сектору, де проблемною є ситуація в портах, коли своєчасно не вивантажується вугілля на адресу енергогенеруючих компаній. Відповідний лист залізничники направлять до Міненерговугілля. Зі свого боку, залізничники вдосконалять вантажну роботу на станціях, щоб скоротити час перебування вагону під навантажувально-розвантажувальними операціями. Також йшлося про те, щоб завантажити потужності вагоноремонтних заводів, аби повністю задовольнити потреби національної економіки в перевезеннях.
     О. Завгородній зазначив, що на оперативних нарадах особлива увага буде приділятися питанням експлуатаційної роботи, організації руху пасажирських та приміських поїздів, стану парку, безпеці перевезень та фінансово-економічним показникам роботи залізничного транспорту України.

     Як повідомила прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту (Укрзалізниця), 14 липня 2015 року в приміщенні Укрзалізниці відбулась селекторна нарада на якій Олександр Завгородній поставив завдання зробити показники залізничної роботи ефективними і викорінити корупцію.
      «Моя жорстка вимога – позбутися корупції на залізничному транспорті та різноманітних схем, які, на жаль, ще є. Що стосується закупівель, то на всіх залізницях перейдемо на електронний майданчик, щоб усі придбання здійснювалися прозоро. Я наполягаю на фінансовій дисципліні та узгодженості дій на всіх ланках», – повідомив очільник галузі.
     Перший заступник міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер, що був присутній на нараді, також окреслив актуальність проблеми: «У галузі існують схеми з прокладками та присосками, часті випадки закупівель за завищеними цінами – усе це треба викоренити».
     Також Олександр Завгородній окреслив інші питання, що потребують невідкладного рішення. «Важливий аспект – формування дохідної частини залізничного транспорту та орієнтація на виручку. Маємо ситуацію, коли вартість перевезень значно менша, ніж витрати на їх організацію. Тарифи мають бути обґрунтовані, а ситуація – вирівняна», – розповів О. Завгородній.
     Крім того, йшлося про вдосконалення експлуатаційної роботи в локомотивному та вагонному господарстві. «За тиждень нам необхідно реанімувати систему постачання. Ми починаємо відновлювати локомотивний парк, маємо знати, скільки тяги в ремонтах та скільки локомотивів треба відремонтувати. Необхідно проаналізувати, яку техніку можна відновити та задіяти в короткий період», – доручив підлеглим О. Завгородній. Також стало відомо, що днями будуть відряджені контролери для посилення контролю на залізницях.
     Стосовно пасажирських перевезень очільник галузі дав доручення в періоди зростання пасажиропотоку збільшити кількість вагонів до повних схем у поїздах, що курсують до найпопулярніших напрямків – одеського та львівського. Що стосується вагонного господарства, то, за словами О. Завгороднього, необхідно позбутися ситуацій, коли вантажні вагони знову потрапляють у ремонт після нещодавнього ремонту. «Бувають дивні ситуації, коли вантажний вагон ремонтується по три-чотири рази поспіль. Певно, маємо проблеми з якістю ремонту. Я ставлю завдання до кінця місяця збільшити парк вантажних вагонів, оскільки спостерігається тенденція до збільшення таких важливих вантажів, як зерна і вугілля», – розповів головний залізничник.
     Наприкінці наради очільник залізничної галузі зауважив стосовно кадрової політики: «Жодних масових скорочень не буде, як цим намагаються маніпулювати. Перш за все ми проаналізуємо роботу кожного підприємства, визначимо конкретні цілі та шляхи їх досягнення. Усі кадрові призначення будуть здійснюватися колегіально та прозоро».
     В. о. генерального директора Укрзалізниці Олександр Завгородній зазначив, що селекторні проводитимуться щовівторка за участю менеджменту Укрзалізниці та залізниць України, на яких будуть в оперативному порядку ставитися завдання та вирішуватимуться актуальні питання. Зі свого боку, прес-центр Укрзалізниці оперативно інформуватиме громадськість щодо питань, які виносяться на розгляд, та їх вирішення.

15.07.2015

     14 липня 2015 року в Києві відбулася прес-конференція Голови комісії з реорганізації Укрзалізниці – в.о. генерального директора Олександра Завгороднього про перші кроки на посаді. Серед першочергових завдань – ефективна технічна політика, прозорий, відкритий та колегіальний підбір професійних кадрів, утвердження європейських стандартів відповідно до директив ЄС, удосконалення вантажної роботи, клієнтоорієнтованість та проведення заходів з реформування залізничного транспорту.
     «Ми займаємося програмою модернізації і будемо приводити експлуатаційний стан до світових параметрів. Орієнтуємося на європейські стандарти, але і європейцям є чому повчитися в українських залізничників. Зокрема, система безпеки в нас дозволяє забезпечити перевезення з мінімальними ризиками. Залізнична галузь знаходиться в складному, але не критичному стані, як пишуть ЗМІ», – зауважив Олександр Завгородній.
     Він повідомив, що зараз фахівцями Укрзалізниці проводиться експрес-аудит так званого запасу міцності, тобто технічного стану залізничної інфраструктури, рухомого складу, для забезпечення безпечних перевезень пасажирів та вантажів, здійснюватимуться заходи для збільшення обсягу вантажних перевезень у тому числі й завдяки ефективному використанню рухомого складу, повернення вагонів з оренди та передачі в управління Українського транспортно-логістичного центру. Також впроваджуватиметься система «єдиного електронного вікна» для відкритого доступу клієнтів до всіх без винятку операцій щодо отримання документів дозвільного характеру, договорів, довідок тощо. «Ми повинні повернутися обличчям до клієнта: і до вантажовідправника, і до пасажира», – зазначив Олександр Завгородній.
     Окрім того, впроваджуватиметься система «електронних торгів» для відкритого рівного доступу всіх потенційних учасників ринку. За словами Олександра Завгороднього, нині поки що закупівлі через електронний майданчик здійснюють лише три залізниці.
     Очільник галузі відновлюватиме дієві механізми управління залізничним транспортом на всіх напрямках діяльності, зокрема, що стосуються безпеки, експлуатаційної роботи, забезпечення, персоналу та інших. Також діятиме прозорий принцип призначення на посади керівників структурних підрозділів.
     Також серед пріоритетних завдань нового керівництва – виконання вимог Постанови КМУ №200 «Про утворення АТ «Українська залізниця», підготовка змін до законів та інших нормативних документів у галузі залізничного транспорту, підготовка програми розвитку залізничного транспорту на 2015- 2020 роки.
     Довідково:
     До сфери Укрзалізниці входять Донецька, Львівська, Одеська, Південна, Південно-Західна та Придніпровська залізниці, а також інші підприємства та організації єдиного виробничо-технологічного комплексу, що забезпечують перевезення вантажів і пасажирів.
     Залізничний транспорт України є провідною галуззю в дорожньо-транспортному комплексі країни, який забезпечує 82% вантажних і майже 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту.
     Експлуатаційна мережа залізниць України складає майже 22 тис. км з яких 45% електрифіковано. За обсягами вантажних перевезень залізниці України займають четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.
     Вантажонапруженість українських залізниць (річний обсяг перевезень на 1 км) в 3-5 разів перевищує відповідний показник розвинених європейських країн.
     Джерело: прес-центр Укрзалізниці

<< назад   далі >>


Головна | Головна | Членство | Інформація | Нормативні акти | Наші публікації | Контакти