Українська Написать письмо Добавить в ИЗБРАННОЕ Сделать страницу стартовой
y ??
Головна
Членство
Інформація
Нормативні акти
Наші публікації
Контакти
 
 
 
 
 

ІНФОРМАЦІЯ

06.10.2015

     2 жовтня Мінінфраструктури відправило на розгляд Кабінету Міністрів України два основні законопроекти, прийняття яких забезпечить передумови реформування залізничної галузі - проекти Законів України «Про залізничний транспорт» та «Про державне регулювання у сфері транспорту».

     На сайті Міністерства інфраструктури України оприднено інформаційно-аналітичні матеріали щодо реформування залізничного транспорту.

01.10.2015

     За інформацією Прес-центру Укрзалізниці 30 вересня відбулося засідання технічної ради Укрзалізниці.
     Менеджмент Укрзалізниці, науковці та виробники рухомого складу і запчастин обговорили нові завдання удосконалення конструкцій та покращення їх технічних характеристик. Так, йшлося про необхідність побудови більш продуктивного нового рухомого складу та збільшення його міжремонтних пробігів, формування замовлень для завантаження виробничих потужностей рухомим складом нового покоління.
     В.о. голови правління публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» Олександр Завгородній зазначив, що технічна політика залізничної галузі буде спрямована на оновлення рухомого складу новітніми зразками, завантаження виробничих потужностей українських заводів, створення робочих місць і зміцнення національної економіки. «Наша мета на наступний рік – реалізувати програму закупівлі вантажних та пасажирських вагонів, локомотивів, моторвагонного рухомого складу. Поряд з цим буде здійснюватися модернізація наявного парку. Це дозволить не лише зільшити обсяги перевезень, а й вдихнути життя у металургійні та машинобудівні заводи», - розповів очільник галузі.
     Виробники представили технологічні можливості випуску сучасного рухомого складу, а залізничники зазначили, що вимоги, які схвалені на Технічній раді, ляжуть в основу формування планів закупівель рухомого складу на наступні роки. У першу чергу це стосується конструкцій візків вантажних вагонів, фітингових платформ та зерновозів. Департамент вагонного господарства запропонував виробникам розробити спеціалізовані вагони для перевезення кам’яного вугілля і залізної руди, які б підвищили продуктивність перевізної роботи на 20%.

29.09.2015

     Кабінет Міністрів України затвердив Статут публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Про це зазначено в Постанові від 2 вересня 2015 року № 735 «Питання публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Також Кабінет Міністрів України постановив здійснити приватне розміщення першого випуску 229879115 акцій публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», номінальна вартість кожної акції – 1000 гривень.
     Постановою також надані доручення Міністерству інфраструктури затвердити положення про наглядову раду товариства, ревізійну комісію товариства та правління товариства, здійснити для формування статутного капіталу товариства приватне розміщення першого випуску 229879115 простих іменних акцій номінальною вартістю 1000 гривень кожна та здійснити інші заходи, пов’язані з утворенням товариства.
     Також зазначеною постановою надані повноваження Голові правління товариства здійснити заходи, пов’язані з державною реєстрацією товариства, заходи щодо реєстрації в Національній комісії з цінних паперів і фондового ринку випуску акцій товариства та ін.

28.09.2015

     На публічне обговорення винесено проект наказу Мінінфраструктури "Про внесення змін до Правил планування перевезень вантажів", який оприлюднений на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
     Проект містить пропозиції членів Робочої групи Американської торгівельної палати в Україні, надані Мінінфраструктури листом №15-423 від 20.05.2015 року.

04.09.2015

     Корпоратизація галузі залізничного транспорту створить нові якісні умови для клієнтів та працівників, а також відкриє можливості для інвестицій в інфраструктуру. Про це під час брифінгу у прес-центрі Кабінету Міністрів України 4 вересня повідомив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський.
     «Цього тижня відбулася знакова подія – Кабінет Міністрів України запустив процес корпоратизації. Це початок масштабних змін у галузі», - повідомив міністр.
     Він зазначив, що нині у процесі реформування галузі зроблено перший крок, при цьому загалом на реалізацію реформи потрібно кілька років. «Реформа залізничної галузі – це не одномоментний процес. Усі перетворення відбуваються поступово, виважено. Проведено чимало зустрічей із колективами, залучено кращих експертів, зокрема, з компаній A.T. Kearney, Ernst & Young, проекту Twinning, Європейської бізнес-асоціації, Американської торгової палати, Єврокомісії. Необхідно прийняти Закон «Про залізничний транспорт» і внести зміни до більш ніж 50 нормативно-правових актів», – зазначив міністр.
     Андрій Пивоварський підкреслив, що корпоратизація не означає приватизація, адже приватизація заборонена законом і 100 % акціонерного товариства належатимуть державі. За його словами, ПАТ «Українська залізниця» має стати конкурентним і прибутковим підприємством, що платитиме дивіденди державі, здійснюватиме вчасні розрахунки з кредиторами і забезпечуватиме кращі умови праці персоналу.
     «Усі залізничники перейдуть у новостворене акціонерне товариство, але буде новий підхід до менеджменту, нам потрібна нова його якість. В ПАТ «Українська залізниця» рішення прийматимуться колегіально. В акціонерному товаристві для залізничників буде більше можливостей кар’єрного зростання, підвищиться мотивація персоналу», – зауважив міністр.
     Серед переваг Андрій Пивоварський також назвав підвищення ефективності використання грошових потоків за рахунок централізації управління, що означатиме більш прозорі й зрозумілі умови для інвесторів.
     Представник компанії Deloitte, що здійснювала оцінку активів підприємств, на базі яких створюється ПАТ «Українська залізниця», Артур Огаджанян зазначив, що оцінювалися основні засоби, нематеріальні активи, права користування земельними ділянками, незавершене будівництво. За його словами, враховувався стан майна і його економічне знецінення, враховуючи ступінь зношеності.

02.09.2015

     Кабінет Міністрів України своїм розпорядженням від 2 вересня 2015 р. № 952-р призначив Завгороднього Олександра Вікторовича виконуючим обов’язки голови правління публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», що створюється в рамках корпоратизації Укрзалізниці.
     Текст відповідного розпорядження розміщено на Урядовому порталі.
     Нагадаємо, конкурс на заміщення посади керівника ПАТ «Українська залізниця» буде оголошено після реєстрації акціонерного товариства у відповідності до Постанови КМУ №777 «Про проведення конкурсного відбору керівників суб’єктів господарювання державного сектору економіки».

01.09.2015

     За результатами оцінки компанією Deloitte активів підприємств, на базі яких створюється ПАТ «Українська залізниця», вартість активів склала 245 389 980 594 грн. Про це повідомив Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський 2 вересня під час відкритої частини засідання уряду. Міністр також оголосив суму статутного капіталу майбутнього публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», що склала 229 879 115 000 грн. Ця цифра відображає вартість майна за вирахуванням зобов’язань підприємства та розрахована відповідно до встановленої КМУ процедури.
     Укрзалізниця стала найбільшим за роки незалежності підприємством України, на якому було проведено загальну оцінку вартості майна. До переліку оцінених об’єктів увійшло близько 1 мільйона позицій за виключенням тих, що знаходяться на тимчасово окупованих територіях. У 2016 році планується провести дооцінку об’єктів, що знаходяться на підконтрольній Україні території на сході країни, та внести їхню вартість до статутного капіталу ПАТ «Українська залізниця». Оцінку майна, розташованого на непідконтрольних Україні територіях Криму й Донбасу, буде проведено після відновлення там контролю української влади.
     Процедура оцінки вартості майна Укрзалізниці тривала близько 8 місяців. Акти оцінки компанія Deloitte у червні 2015 року передала на погодження Укрзалізниці, звідки документ було направлено на рецензування Фонду держмайна. Зведений акт оцінки, до якого включено суму статутного капіталу, отримав позитивну рецензію ФДМУ та був затверджений міжвідомчою комісію з утворення ПАТ «Українська залізниця».
     Наступним кроком стане затвердження Кабміном проекту Статуту ПАТ «Українська залізниця», а також складу Правління, Наглядової ради та ревізійної комісії нового підприємства.
     Довідка
     Реформа залізничної галузі – один з пріоритетних напрямків роботи Міністерства інфраструктури. Головною метою змін є лібералізація ринку залізничних перевезень та запровадження ринкової моделі функціонування галузі. Міністерство розробило проект Закону «Про залізничний транспорт», який впровадить новий підхід до організації перевезень: відкриє ринок залізничних перевезень для приватної тяги, кардинально змінить принципи тарифоутворення, введе поняття соціальних перевезень. Ці заходи сприятимуть розвитку конкуренції та покращенню інвестиційної привабливості галузі. Зараз законопроект проходить погодження з зацікавленими міністерствами, після чого буде направлений до Кабінету Міністрів.
     Проведено оцінку активів «Укрзалізниці», на яку Фонд держмайна дав позитивну рецензію. Завершується процес корпоратизації, результатом якого стане реєстрація восени публічного акціонерного товариства, 100% акцій якого належатимуть державі. Розроблено також проект Статуту публічного акціонерного товариства, який змінить модель керівництва підприємством з одноосібної на колегіальну. Створення ПАТ покликане розділити державну та бізнесову функції, які досі поєднувала «Укрзалізниця». Функції державного управління відійдуть до новостворених державних структур – Нацкомісії з регулювання у сфері транспорту, Агентства залізничного транспорту. «Укрзалізниця» здійснюватиме бізнес-функцію. Такий підхід підвищить ефективність управлінських процесів та приведе їх у відповідність до європейського зразка.
     Источник: "РЖД-Партнер"

08.08.2015

     За інформацією Прес-центру Укрзалізниці 06.08.2015 відбулось засідання Комісії з утворення ПАТ «Українська залізниця», на якому було складено та підписано зведений акт оцінки майна, що вноситься до статутного капіталу ПАТ «Українська залізниця».
      Усіма головами комісій з реорганізації 48 юридичних осіб – підприємств та установ залізничного транспорту, на базі яких утворюється товариство (додаток 1 до постанови № 200), було підписано зведений передавальний акт.
     Цей передавальний акт є додатком до зведеного акту майна. Після отримання позитивної рецензії зведеного акту, яку здійснить Фонд державного майна України на підставі незалежної оцінки, буде визначено розмір статутного капіталу акціонерного товариства.

07.08.2015

     Американською торговельною палатою В Україні проведено 07.08.2015 „Круглий стіл” за участю Голови Робочої групи першого заступника міністра інфраструктури В. Шульмейстера, заступника Міністра інфраструктури Н. Снітко, в.о. Генерального директора Укрзалізниці А. Завгороднього, заступника міністра економ розвитку та торгівлі Р. Коржа, членів Робочої групи АСС, представників бізнесу.
     Заступник міністра інфраструктури М. Снітко проінформував присутніх, що Київський Університет залізничного транспорту розпочав розробку нової редакції Методики розрахунку тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом. Проект планується оприлюднити для публічного обговорення на офіційному сайті Мінінфраструктури України у вересні 2015 року.

31.07.2015

     Президент Асоціації "Укрвідтранс" Наталія Петриченко прийняла участь в засіданні круглого столу на тему: «Модернізація транспортної інфраструктури: новий діалог між бізнесом та Укрзалізницею», яке відбулося 30 липня у Києві. Організатори – тижневик «Бізнес» та комітет Верховної Ради з питань промислової політики та підприємництва.
     У заході взяли участь перший заступник міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер, в.о. генерального директора Укрзалізниці Олександр Завгородній та директор з реформування, майнової та правової політики Укрзалізниці Євген Кравцов, представники підприємств агропромислового, металургійного комплексу, різних галузей економіки, федерацій, громадських організацій тощо.


      Захід відбувся уконференц-залі Верховної Ради України.
     Як зазначили учасники заходу, цей "круглий стіл" став першим прямим діалогом транспортних керівників і підприємців за останні кілька років. На засіданні також було обговорено такі питання:
           - про невідкладні заходи щодо забезпечення вантажних перевезень залізницею та необхідність прийняття комплексної програми відновлення залізничної інфраструктури за участі держави і бізнесу;
          - про шляхи перетворення "Укрзалізниці" з держмонополії на сервісну компанію, привабливу і для клієнтів, і для інвесторів.
     За словами В. Шульмейстера, в рамках підготовки проекту Закону "Про залізничний транспорт України" в Міністерстві інфраструктури України планується повністю переглянути систему формування залізничних тарифів, котрі не змінювалися понад 60 років.

<< назад   далі >>


Головна | Головна | Членство | Інформація | Нормативні акти | Наші публікації | Контакти